1e echo gehad :-)

Vanmorgen onze eerste echo gehad erg spannend maar we hebben een mooi klein garnaaltje gezien met een kloppend hartje! We zijn zo blij en opgelucht :)

Ben iets minder ver dan gedacht (3 dagen) nu precies 7 weken.

Voor iedereen die ook vandaag gaat veel plezier!

Lieverd!!

Ik reageer nog ff hier want via fb kan nog niet ;-)
Woeiiiiiiiii.....wat geweldig meid!! Ben zo blij te lezen dat je een goede echo hebt gehad. Mooi hè, zo'n mini mensje in je buik?! Ga lekker genieten (dat doe je vast al) Het is je zo gegund. Was je man mee? Wanneer mag je weer spieken?

Dikke knuffel. Xx

Oh, wat stom....ik zie nu pas dat er bij jullie mamaclub, 2 beauty's zitten.

Ik dacht dat dit bericht van beauty27 was. Sorry, sorry!! Uiteraard ben ik net zo blij voor jou maar beauty27 ken ik nog uit de tijd dat ik ook schreef op het 'zwanger-worden' forum.

Hey Lynn,

Mijn naam is veranderd maar ben nog dezelfde ;-) kon ineens niet meer regaren omdat beauty27 het niet meer deed.

Wij zijn super blij dat alles goed is. Mijn man was ook gezellig mee! Het is gewoon zo bijzonder en nog steeds niet te geloven. We hebben een paar mooie foto's en zelfs een dvd :). Over 2 weken hebben we de intake en krijgen we een korte echo en over 5 weken nekplooimeting.

Hoe is het met jou? Hoe bevalt het dat je weer aan het werk bent?

Super lief dat je mij nog steeds volgt!

Groetjes Beauty

Hai meid,

Oh...hahaha, gelukkig maar!! Wat fijn dat alles er goed uit ziet. Top!! Het is ook bijzonder, zeker als je zo lang hebt moeten wachten op dit mooie wonder. Leuk hè, die foto's en dvd, kan je wel naar blijven kijken. :)

Fijn over 2 weken weer ff spieken, ook al is het kort. Elke echo is er èèn. Nekplooi is altijd spannend maar dat komt helemaal goed. Ben echt zooo blij voor je! Ik vind het leuk om je te volgen en Daycey ook maar volgens mij zijn hun verhuisd naar het fb forum. Doen wij ook met de Dec'12 mama's.

Met mij gaat het op dit moment niet zo goed, ben ontzettend ziek maar volgens mij is heel NL gevelt door de griep. De boys zijn ook verkouden, die nemen alles mee van het kdv. Werk is wel weer heel erg fijn maar ook weer wennen om de hele dag te staan en te lopen. Komt wel weer goed, ben pas 3 weken aan het werk (en gelijk al ziek)

Succes meid en heel veel plezier, geniet ervan!!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan