1e echo gehad :-)

Hoi Lynn,

Wat ontzettend balen dat je ziek bent zeg! Niet zo gek met dit weer maar wel vervelend vooral als je net weer aan het werk bent.

Ik voel mij vandaag ook bagger helaas..... Ga denk ik zo lekker even mijn bedje in.

We blijven idd kijken naar de foto's echt zo leuk en bijzonder dat het in je groeit.

Het is helaas helemaal rustig op het forum vind ik met daycey kan je ook via fb prive contact opnemen doen wij ook weleens.

Heel veel beterschap!

beautyyyyyyyyyy!!!!! Whaaaaaaaaa je bent gewoon zwanger!!!!!!! Wow wat een super nieuws!!!!!

Ik ben echt oprecht blij voor je meid!!! En de echo's allemaal goed...wat fijn om te lezen!! Eindelijk weg uit dat 'zwanger worden' forum...

Ik hoop dat je een zeer voorspoedige zwangerschap mag hebben en natuurlijk een beauty-:) van een baby!!! Xxx

Hey Mascha!

Ja he wie had dat gedacht eindelijk hoor ik bij een mamaclub :)

Het gaat goed al heb ik wel last van kwaaltjes maar die nemen we voor lief haha

Hoe is het met jou? Alles goed met de kleine?

Groetjessse

En hier kijk ik ook wel eens :) ik zit idd meer op facebook dan hier. Zo jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen, anders was het vast drukker geweest op dit forum. Facebook 'praat' ook makelijker vind ik.

Maar goed :) Beauty, ik ben blij dat het dit keer echt een plakker is bij jullie! Kun je echt gaan genieten!

Liefs Daisy

ja natuurlijk hoor jij ook een keer bij een mamaclub! Ik wist het!!
Hier gaat het goed, vandaag is ze alweer 11 weken...11 weken!!!! Hoe snel gaat het!!!

Ik hoop dat je verder kunt genieten van je zwangerschap!!

Ik hou je in de gaten!

Ik weet trouwens niet hoe het komt maar op FB zie ik je niet meer...

Terug
Bovenaan