A Anoniem Guest aug 25, 2010 #9 maandag 13 een echo. Al bij bijna 8 weken. Heb de vorige keer miskraam gehad. Vandaar. Intake weekje later.
maandag 13 een echo. Al bij bijna 8 weken. Heb de vorige keer miskraam gehad. Vandaar. Intake weekje later.
A Anoniem Guest aug 26, 2010 #10 Ik heb afgelopen dinsdag de eerste controle en echo gehad. Alles was gelukkig goed. Morgen ben ik 9 weken. Over 4 weken mag ik weer terug voor een nieuwe echo, ivm een cyste.. Succes met wachten allemaal!!!
Ik heb afgelopen dinsdag de eerste controle en echo gehad. Alles was gelukkig goed. Morgen ben ik 9 weken. Over 4 weken mag ik weer terug voor een nieuwe echo, ivm een cyste.. Succes met wachten allemaal!!!
A Anoniem Guest aug 27, 2010 #11 maandag de 30e de termijnecho en pas op 30sept. naar de vk. Intake kan laten volgens de gyn.
A Anoniem Guest aug 29, 2010 #12 9-9 de intake bij de verloskundige en 8-9 de termijnecho. Vorige week het hartje al zien kloppen bij de controle van de gyn. Zit nu in mijn 7e week.
9-9 de intake bij de verloskundige en 8-9 de termijnecho. Vorige week het hartje al zien kloppen bij de controle van de gyn. Zit nu in mijn 7e week.