1e echo net gehad :)

Gaaf he..... ik ben er ook zo blij mee geweest maar nu is het ook nog wel wat onwerkelijk op sommige momenten .... er groeit wat moois maar je merkt er nog zo weinig van.... wij mogen de 11de :)....

Oh coooool! Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! Ik heb ook de eerste echo op 14 febr, mooie datum!!
Maarre, ik lees meer meiden over een tweede echo..is dat standaard bij jullie? Hier maar een echo en dan de 20 weken..

Lfs, mvtwee

gefeliciteerd.fijn dat alles goed is.stelt je toch weer gerust.en over 2wkn alweer een echo.lekker hoor.ik krijg 8feb mijn 1e echo.volgens mij ben ik ook nu 7wkn en 4dgn.maar zeker weten doe ik dat volgende week hoop ik.gr

Gefeliciteerd
Wij gaan morgen ons kindje voor de tweede (1e oficiele) keer zien. Had vorige week een echo omdat ik bruine afscheiding had, ze hebben toen ff snel een echo gemaakt en alles was goed, zelfs het hartje was te horen. Morgen hebben we ons eerste echte gesprek met de vk. Heb er helemaal zin in joeppie....

Leuk meid! Super om te zien lijkt me.
Wij mogen hopelijk ook snel, maar eerst volgende week woensdag eerste afspraak bij verloskundige.
Daarna weten we hopelijk meer!

Terug
Bovenaan