1e echo

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ben nu 4 wk en4 dagen zwanger en heb mijn eerste echo op 17 april,heb er erg zin in   maar is toch ook wel weer spannend omdat het toch nog een paar weken duurt ik ben dan bijna 8 wk .Hoop wel dat het er maar 1 is want ik vind dat ik best snel een buikje krijg! maar ja dan is het nog maar zo wie heeft er 17 april ook een echo? gr wendy

Hoi Wendy,

Ik de eerste echo alweer ff geleden gehad maar ik wil je wel heel veel plezier wensen met je eerste echo. Zelf heb ik 4 april de 20 weken echo.

Gr Fruit Girl 19,3 wk

Hey Wendy

Jij bent er ook vroeg bij zeg,dat je al weet dat je zwanger bent,hahaha!
Ik wist het ook erg vroeg al,ik had gedroomd dat ik zwanger was  en mijn gevoel was zo sterk dat ik meteen naar de drogisterij gegaan was en ja hoor ik was zwanger,hihi!!
Maar dat wil dus wel zeggen dat het inderdaad lang duurt voordat je je echo krijgt!!
Nog ff volhouden hoor!! spannend he!!

groetjes wendy 33 weken zwanger

Hey Wendy

Jij bent er ook vroeg bij zeg,dat je al weet dat je zwanger bent,hahaha!
Ik wist het ook erg vroeg al,ik had gedroomd dat ik zwanger was  en mijn gevoel was zo sterk dat ik meteen naar de drogisterij gegaan was en ja hoor ik was zwanger,hihi!!
Maar dat wil dus wel zeggen dat het inderdaad lang duurt voordat je je echo krijgt!!
Nog ff volhouden hoor!! spannend he!!

groetjes wendy 33 weken zwanger

Oepsssss!
Ging iets verkeerd zie ik,hahaha
sorry

groetjes wendy

hey wendy
ik ben aankomende woensdag pecies 5 weken zwanger.
heb vanmorgen de vv gebeld en moet 17 april langskomen voord de eerste keer.
reageerde de vk bij jouw ook zo raar omdat je nu al belde??
die van mij wel volgens mij dacht ze dat ik ze niet allemaal op een rijtje had om na nog niet eens 5 weken al te bellen.
vind ik heel raar maar we zien het wel nog drie weekjes en dan wten we of alles goed is daarbinnen.

quote: juppie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 14:37:38'));

hey wendy
ik ben aankomende woensdag pecies 5 weken zwanger.
heb vanmorgen de vv gebeld en moet 17 april langskomen voord de eerste keer.
reageerde de vk bij jouw ook zo raar omdat je nu al belde??
die van mij wel volgens mij dacht ze dat ik ze niet allemaal op een rijtje had om na nog niet eens 5 weken al te bellen.
vind ik heel raar maar we zien het wel nog drie weekjes en dan wten we of alles goed is daarbinnen.

hoi juppie

Omdat ik nu voor de derde keer zwanger ben   en omdat mijn eerste kindje een open ruggetje had moest ik vanaf toen altijd bij de gynacoloog lopen die hied me streng in de gaten extra echos enzo,heb er toen 1 met de 7-10-15-18 weken gehad en daarna pas ben ik naar vk gegaan,dus moest wel nu al een afspraak maken,omdat ik nu weer zoveel echos krijg.heb dus al een dochtertje van 16 maanden nu en die was wel helemaal gezond,blijft toch spannend hoor gr wendy

Wat snel al die echo!
Ik was vanmiddag bij de ha en die zei heel rustig, dat ik zo rond week 12, week 14 de vk maar es moest gaan bellen. Haha.
Je kan wel zien dat hij al heel vaak enthousiaste zwangere vrouwen voor zich heeft gehad. Hem doet het niets, mij des te meer. Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten met bellen hoor. Ik wil eigenlijk wel eerst een echo voordat ik mijn nieuws de wereld inschiet.

Terug
Bovenaan