1e echo

quote: Dee1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 18:40:28'));

Wat snel al die echo!
Ik was vanmiddag bij de ha en die zei heel rustig, dat ik zo rond week 12, week 14 de vk maar es moest gaan bellen. Haha.
Je kan wel zien dat hij al heel vaak enthousiaste zwangere vrouwen voor zich heeft gehad. Hem doet het niets, mij des te meer. Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten met bellen hoor. Ik wil eigenlijk wel eerst een echo voordat ik mijn nieuws de wereld inschiet.

hoi

Als bij ons de eerste echo goed is gaan we het ook tegn ouders/schoonouders broers en zussen zeggen,en dan als ik wat verder ben aan de rest.als mijn buikje meewerkt tenminste die groeit al flink gr wendy

hoi iedereen,

mijn huisarts zei dat ik rond de tiende week een afspraak moest maken, ik zit nu in de 7e week, heb vorige week gebeld naar de vk, en  ze zei dat ze dar altijd tussen de 10e en de 11e week een eerste echo maken. Moet ook zeggen dat alleen de 23e savonds nog kon, de rest zat s'avonds al vol! dus zou echt niet te lang wachten met alvast een afspraak inplannen! heb je alvast iets om naar uit te kijken!

Hee Wendolientje!

Wat grappig, ik ben nu ook 4 weken en ongeveer drie dagen!
Vanmorgen mijn eerste echo bij de gynaecoloog gehad, kon wel iets zien maar nog niet veel.. ik heb 26 april, dus over 4 weken weer een echo!

Wat voel jij allemaal??

Liefs Anne!

Terug
Bovenaan