1e ICSI/ IVF poging - 1e Kindje

<p>Lieve allen,</p><p>Graag zou ik met wat vrouwen in contact willen komen die ook met hun eerste ICSI of IVF poging bezig zijn. Ik zelf ben al 2.5 jaar bezig. Ik ben zwanger geweest en heb een miskraam gehad. We hebben 9 IUI pogingen gedaan en zijn nu bezig met onze eerste ICSI poging. Ik spuit Rekovelle en Cetrotide. Donderdag moet ik de Ovitrelle spuiten.  Heeft iemand ervaring met deze spuiten? </p><p>Zaterdag de punctie. Erg spannend allemaal. De punctie is hetgeen waar ik de grootste angst voor had/heb. Hoe bereiden jullie je voor op de punctie en hoe gaat het met de echo's en controles? Hier gaat het goed... Zelfs met het spuiten en met de hormonen. Helaas wel erg moe. Sporten lukt op het moment even niet en daar baal ik wel van, maar verder gaat het goed. </p><p>Liefs</p>

Hier geen persoonlijke ervaring met IVF (wel iui), maar ik wil je gewoon even heel veel succes wensen. Nu al een super mama met alles wat je ervoor over hebt.

Hoihoi,
ik ben nu 30 weken zwanger van mijn 1e isci terugplaatsing. 

ik heb de punctie als milde pijn ervaren, ik kreeg een roesje via infuus. Ik heb purgegon gespoten en ovitrelle. Ik heb me eigenlijk niet voorbereid, was juist blij dat we eindelijk op het punt stonden dat er iets gedaan werd na 3 jaar. 

ik hoop dat je jezelf niet te zenuwachtig maakt dat maakt de punctie ook makkelijker.

heel veel sterkte! Succes?

[quote quote=10327770]Hier geen persoonlijke ervaring met IVF (wel iui), maar ik wil je gewoon even heel veel succes wensen. Nu al een super mama met alles wat je ervoor over hebt.[/quote]
Ah wat lief, dankjewel!!!
Ja heel gek. Ondanks dat je geen moeder bent voelt het ergens wel zo. Dat je een moeder bent zonder een kindje...pfff het is allemaal niet niks naar ik hoop zo dat ht ons gegund is. Hopelijk is het jullie gegund.

Liefs

Hoi Spekkie,
Wat onwijs fijn. Hopelijk is het bij ons ook gelijk raak, maar ik probeer mezelf te beschermen. De telleurstellingen vallen zwaar, dus ik ben voorzichtig positief.
Vrijdag heb ik een voetreflectie behandeling Wel voor het eerst. Athans soort van, dus ik ben benieuwd.
De insteek is om te ontspannen...

Hieronder staat een topic 1x ivf, hierin zitten behalve ik nog een paar dames die bezig zijn met ivf of icsi en daar ben je van harte welkom om mee te kletsen. 

[quote quote=10328164]Hieronder staat een topic 1x ivf, hierin zitten behalve ik nog een paar dames die bezig zijn met ivf of icsi en daar ben je van harte welkom om mee te kletsen.[/quote]
Hoi Brabandse,
Lief dat je reageert. Ik heb het inderdaad gezien, maar er waren al zoveel berichten waardoor ik dacht dat het misschien wel fijn is om opnieuw te starten aangezien jullie elkaar goed kennen. Maar goed wel fijn dat ik welkom ben. 

Hoi Elize,

Hoe gaat het nou met je? 
Ik ben ook nieuw hier en net begonnen aan de eerste hormoonspuiten voor een icsi-behandeling. Ik vind het fijn eindelijk het gevoel te hebben dat ik iets zelf kan doen in plaats van elke maand weer afwachten en teleurgesteld zijn.
Lijkt me fijn om te horen of er anderen zijn die binnenkort starten of net gestart zijn.
fijne dag!
Julia

Terug
Bovenaan