1e ICSI/ IVF poging - 1e Kindje

Hoi Elize, Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat?  Wij hebben van de week gehoord dat de kwaliteit van het zaad van mijn vriend niet goed is en wij waarschijnlijk ook moeten beginnen met een ICSI behandeling. IUI is waarschijnlijk niet eens mogelijk. Wij zijn behoorlijk geschrokken en proberen nu alles een plekje te geven.  Wat het lastig maakt is dat veel vriendinnen nu zwanger worden en ik niet iemand in mijn omgeving ken die een dergelijk traject heeft gehad of daar midden in zit. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren. En vind het ook lastig om te vertellen waar wij mee bezig zijn. Hoe gaan jullie hier mee om?  Fijne dag!

Hi dames !! ☺️☺️
ik ook nieuw hier! 29 jaar !
Vrijdag weer een nieuwe intake gesprek bij het ziekenhuis, omtrent het starten van het icsi traject. Vorige jaar December hebben we te horen gekregen dat het zaad van manlief niet goed is. We hebben dit jaar de tijd genomen om het een plekje te geven. En vooral het ' psychische '. Nu 10 maanden later, gaan we er voor. De hormonen spuiten blijft bij mij wel een dingetje. Hoe ga ik er op reageren? We zullen het allemaal wel zien... 

hoe gaat het met jullie dames ?
we kunnen dit !!!!!!! Leuk om zo met elkaar er over te kunnen hebben. 

Succes dames!
Wij hebben inmiddels twee prachtige kindjes mbv icsi. Het is een intensief traject met spuiten en alles, maar dat alles vergeet je wanneer het dan toch raak is! Hoop sat dit snel voor jullie zal gebeuren.

Spannend sterrster!! 
Wanneer gaat het starten?
Hier in september de intake gehad voor icsi en ergens deze maand starten als alles volgens plan verloopt. 
Er zijn nu 2 topics over mensen die met ivf icsi bezig zijn. Misschien handig dat dit 1 wordt en we in die van FleurLT verder gaan? Die titel begint ook met 1e keer ivf geloof ik

Terug
Bovenaan