1e ICSI negatief

Alle meiden die dachten dat ik te vroeg had getest: helaas ben ik gisterenavond ongesteld geworden!
Het ziekenhuis heeft zelf aangegeven wanneer ik kon testen. Progestan bolletjes (oid) gebruik ik niet dus misschien dat ik daarom eerder mocht testen.
Vreselijk gehuild gisteren, maar dat was gisteren. Vandaag gaan we er gewoon weer voor!
Stella

Hey Stella,

en ik had nog zo hard voor je geduimd!! Verdorie is het bij jou ook niet gelukt! Nou meid, we kunnen niet anders dan ons op de volgende ronde te concentreren! Hoe moeilijk ook!
Ik heb het er toch wel erg moeilijk mee deze keer. Zeker omdat er nu een rustmaand tussen zit! Ik vind dat zo'n verloren maand maar ja! En je voelt je zo ellendig door al dat slecht nieuws. In het ziekenhuis zeggen ze dat er toch zeker een bevruchtig moet inzitten, de dokter verwachtte toch dat ik binnen de 6 maanden zwanger zou zijn,... MAAR WAAROM LUKT HET DAN NIET??? Weet je ik ben boos op de natuur, boos op mijn lichaam en boos op iedereen die komt vertellen dat ze zwanger zijn!!! En dan probeer ik mezelf te troosten dat ik het al zo goed heb, dat ik met een prachtige lieve man getrouwd ben en dat onze beurt wel komt maar eigenlijk is dat dikke bullsh*t!!! De natuur wil dat we ons voortplanten, het lukt bij iedereen rondom ons waarom bij ons dan niet!
Nou meneer de NATUUR, wij zijn er klaar voor hoor! Laat maar komen die kroost!

(wie weet heeft hij het nu begrepen )

Stella, we gaan gewoon samen de tweede ronde in en we worden gewoon samen zwanger!!!!!!!!

Liefs Caroline

Hoi Caroline,
Dank voor je lieve woorden, die doen me goed. Ik heb het er ook best moeilijk mee. Al was het pas onze 1e ICSI, je rekend er toch een beetje op. We gaan gewoon voor de volgende ronde. Donderdag hebben we een evaluatiegesprek en weten we wat we nu gaan doen. We geen er samen voor Caroline!

Liefs Stella

PS dit is al het 3de berichtje dat ik typ, niets wordt geplaats, comp doet beetje raar.

Lieve Stella,
Natuurlijk reken je erop.... logisch toch ?
Heel rot dat het niet is gelukt en ook het bij elkaar rapen voor weer moed en kracht voor de volgende keer valt niet altijd mee.
Maar het lukt je hoor, daar ben ik van overtuigd.

liefs SunshineJo

Terug
Bovenaan