A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Wie krijgt ook binnenkort zijn 1e IUI en wil zijn ervaringen met mij delen.
Ik ben Patricia ben 26 jaar ben bijna 2 jaar getrouwd. En zijn nu bijna 2 jaar bezig om te worden.
zit sinds juli in de MMM en ben 5 september geopereerd. Mijn eierstokken zaten verkleefd aan me baarmoeder en ik had een endometriosecyste van 7cm aan me rechtereierstok. De Gyn heeft mijn eierstok weten te behouden.
Het gaat allemaal heel snel vind ik zelf(ben ik uiteraard heel blij mee). Afgelopen donderdag (6 weken na me operatie) moest ik voor controle terug naar de Gyn. We kregen te horen dat alle onderzoeken waren het zaad van mijn is ook helemaal . Maar omdat ik een endometriosecyste had en ook snel terug kan komen. Mogen wij gaan starten met IUI en wel volgende week al!! ons geluk kon niet op. Ik dacht op zijn minst dat we het nieuwe jaar pas mochten beginnen of dat we nog minimaal 1 jaar zelf moeten proberen.
Ik ga morgen mijn eerste ovutest doen en maar hopen dat ik snel een positieve test heb. Ik hoef verder ook geen medicijnen/hormonen te slikken omdat er dus verder geen blokkades of belemmeringen zijn gevonden bij mij.
wie kletst er gezellig met me mee in deze spannende .
groetjes
Patricia