1e IUI wie kletst er mee (2e,3e,4e......IUI zijn uiteraard ook welkom)

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Wie krijgt ook binnenkort zijn 1e IUI en wil zijn ervaringen met mij delen.

Ik ben Patricia ben 26 jaar ben bijna 2 jaar getrouwd. En zijn nu bijna 2 jaar bezig om te worden.

zit sinds juli in de MMM en ben 5 september geopereerd. Mijn eierstokken zaten verkleefd aan me baarmoeder en ik had een endometriosecyste van 7cm aan me rechtereierstok. De Gyn heeft mijn eierstok weten te behouden.

Het gaat allemaal heel snel vind ik zelf(ben ik uiteraard heel blij mee). Afgelopen donderdag (6 weken na me operatie) moest ik voor controle terug naar de Gyn. We kregen te horen dat alle onderzoeken waren het zaad van mijn is ook helemaal . Maar omdat ik een endometriosecyste had en ook snel terug kan komen. Mogen wij gaan starten met IUI en wel volgende week al!! ons geluk kon niet op. Ik dacht op zijn minst dat we het nieuwe jaar pas mochten beginnen of dat we nog minimaal 1 jaar zelf moeten proberen.

Ik ga morgen mijn eerste ovutest doen en maar hopen dat ik snel een positieve test heb. Ik hoef verder ook geen medicijnen/hormonen te slikken omdat er dus verder geen blokkades of belemmeringen zijn gevonden bij mij.

wie kletst er gezellig met me mee in deze spannende .

groetjes
Patricia

Hoi Patricia,

Ik ben zelf pas met de tweede ronde bezig, maar lees je verhalen wel eens. Wilde je bij deze heel veel succes wensen en hoop dat jullie gauw een klein wondertje in jullie armen mogen houden!

Groetjes, ikke

hoi missx,

bedankt voor je lieve berichtje.

we zijn weer een stap verder dat geeft weer veel hoop.

Hopelijk hebben jullie snel een positieve test.

groetjes
Patricia

ey Patricia,

Wat spannend allemaal zeg!!!Duim voor je voor snel een positieve ovulatietest!!!
ik ben mamavanjesse, 26 jaar en we zijn in ronde 15 beland voor ons tweede kindje.
Ook ik zit in de mm, maar er is niks geks te vinden bij mij of bij mijn mannetje.
Heb 4 maanden clomid gebruikt, maar had niet het gewenste resultaat, slijmvlies werd er erg dun van(bijwerking van clomid)Nu ben ik sinds 2 maanden menopur aan het spuiten, en als het eitje groot genoeg is mag ik de pregnyl spuiten,zodat je binnen 36 uur een eisprong hebt.(heb uit mezelf wel een eisprong maar dit ter bevordering van..)Je weet dus ook precies wanneer je moet klussen, altijd handig,hhi!
Heb afgelopen woensdag mijn pregnul spuit gezet dus donderdag eisprong gehad, we hebben op di, wo, do en vrijdag geklust!!
Heb mijn NOD op 30 okt.
Weer afwachten dus...
Zit ook wel eens te denken aan iui, ik wil het zeker ff met de fertiliteitsarts ff overleggen.Waarom hebben jullie precies besloten om iui te gaan doen??
Zie je er tegenop??

liefs mamavanjesse

Ha Leepat,

Fijn dat het zo snel gaat en ik hoop echt dat er straks een positieve test komt!

Ik krijg zelf dinsdag een kijkoperatie. Ik ben zelf nu alweer 14 maanden bezig na een mk, en t lukt dus niet meer. Heb 6 maanden vaginale douches moeten nemen omdat slijm te zuur zou zijn.      Ik dacht afgelopen vrijdag naar de gyn te gaan om te bespreken of ik nu ook IUI zou krijgen, maar niet dus. Heb altijd buikpijn bij ongi en nav de mk (bbz) krijg ik dus de kijkoperatie. Bij ons gaat t verdere verloop gelukkig ook heel snel, geen wachttijden ofzo, maar moest toch wel even slikken. Ben zo bang wat ze aantreffen. Denk zelf dat ik endometriose heb. Maar we zien t dinsdag wel.

Toen jij geopereerd was, hoe ging t herstel enzo? was t ook een kijkoperatie in 1e instantie?

Hoi Meiden,

@mamavanjesse--> ook gek he dat ze niets kunnen vinden bij jou en je man  en dat je toch niet zwanger kan worden. Maar je slikt toch niet voor niets die medicijnen? worden je eiblaasjes niet groot genoeg? Heeft je Gyn nog niet besproken over eventueel IUI oid?

Nou ik hoop  echt voor jullie dat het  allemaal niet nodig is en dat je  30 oktober  gewoon postief kan testen.  Ik steek kaarsjes aan voor jullie  

@bieb1408--> Ik snap helemaal hoe je, je voelt meid ik had dat ook bij mij zei de Gyn al heel snel dat ik endometriose heb gezien mijn heftige pijnklachten, flauwvallen, koorts e.d. ik had ook hoge ontstekingswaarde in mijn bloed. Het zou bij mij ook in 1e instantie een Laparoscopie worden maar hij had me al gewaarschuwd dat ik wakker kon worden met een grotere wond. En dat was helaas het geval maar het is me achteraf 100% meegevallen en ben blij dat het gedaan is niet dat ik onder narcose moest voor de kijkoperatie wakker worden en dan te horen krijgen dat je weer onder het mes moet. Wat dat betreft vind ik het goed dat het gelijk gebeurd en dat ze dat incalculeren. Het herstel vond ik een beetje zwaar de eerste dagen in het ziekenhuis kreeg ik morfine en had toen weinig last uiteraard. Maar toen ik thuis kwam heb ik de eerste week het best zwaar gehad vooral 's nachts had ik veel last. En je mag niet veel doen wat tillen betreft de eerste 2 weken. ik ben na 4 weken halve dagen gaan werken en zo opgebouwd. Wat heb jij allemaal voor klachten tijdens je menstruatie als ik vragen mag?

nou meiden leuk dat jullie mee kletsen.

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan