1e IUI wie kletst er mee (2e,3e,4e......IUI zijn uiteraard ook welkom)

hoi meiden,

Nou ik had me weer een apart dagje!!!

Ik ben gister begonnen met ovulatietesten en die was uiteraard negatief. Maar vanmorgen weer een test gedaan en deze was POSITIEF (maar voor mijn gevoel veel te vroeg voor een cyclus van 32 dagen) maar goed ik de Gyn gebeld en afspraak gemaakt voor morgen om 14:30 voor onze eerste IUI om 13:00 uur moet mijn man "het" afgeven.

Maar omdat ik zo twijfelde of die test wel goed was heb ik wel mijn verhaal uitgelegd aan de telefoon en die vrouw zegt positief is positief. Ik in mijn pauze toch maar testen gekocht omdat ik het toch zeker wilde weten (zijn kruidvat testen) ik na me pauze testen en die gaf wel 2 strepen aan maar de eerste moest donkerder zijn dan de 2e en dat was nu niet het geval en in de ochtend wel. Ik toch maar weer gebeld met het ziekenhuis. De assistente was heel aardig en ging het even met een Gyn overleggen en zou teruggebeld worden. Ik werd netjes binnen 5 minuten teruggebeld en ze zegt kom maar wel gewoon dan maakt de gyn eerst een echo voor  hij IUI gaat uitvoeren. Ik voelde me zo knullig maar wist niet wat ik hiermee aanmoest ik wil uiteraard geen kans missen maar wil ook niet te vroeg zijn, maar wil ook niet tot last zijn snappen jullie me een beetje?

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte hoe het morgen gegaan is.

Groetjes
Patricia

Leepat; heel goed hoor dat je gewoon gebeld hebt, straks is het echt positief en dan heb je er niks mee gedaan

Bij mijn ongi had ik voordat ik de pil ging slikken dus heel heftige buikpijn, overgeven ben ook eens flauwgevallen, toen ik pil ging slikken was dit grotendeels over, alleen dan de 'normale' klachten zoals pijn in borsten. Wel nog beetje buik en rugpijn. Ben nu bijna 2jr gestopt met pil en pijn begint weer erger te worden. Had eens symptomen gelezen van endometriose, en dacht he dat heb ik. Heb dat zelfs een keer bij huisarts aangegeven maar hij vond t niet nodig om te onderzoeken. Als nu blijkt dat ik dat heb trek ik m door de telefoon heen haha

zo, ga nu stoppen, morgen de kijkoperatie, dus beetje op tijd naar ben. (toch al kwart over 11)

groetjes

Hoi Bieb,

Het klinkt als endometriose, heel raar dat je huisarts je zo afscheept dat is dus met endometriose zo he ze (h)erkennen het niet.

Ik wil je in ieder geval veel succes wensen ik duim voor je dat het geen endo is.

Laat me even weten hoe het gegaan is. Ik zal je aanraden de rest van de week niet te gaan werken bij een kijkoperatie in ieder geval.

groetjes
patricia

Terug
Bovenaan