1e iui

<p>Vanochtend mijn eerste IUI gehad. Heel raar eigeijk allemaal. Dan lig je daar een kwartier te wachten. ?</p><p>En dan nu begint het hele lange wachten. Totdat ik niet ongesteld wordt. ?</p><p>Ik denk dat het tussen mijn oren  zit. Maar voel me wel raar?</p>

hoi gebruiker10103942.
Ja wat spannend. Ik zit nu echt te denken om een vroeg test te doen. 
Jij mag zeker bijna een test doen?
Ik heb het idee dat mijn buik wat opgeblazen voelt. Maar ik ben zo bang dat ik nu alles ga koppelen aan. Terwijl er van alles heerst. 
Hoe was het voor jouw je eerste behandeling?
Ik ga voor ons duimen. Zou leuk zijn als er elkaar op de hoogte houden. ?

Ik ben IUI aan het overwegen. Hoe lang zijn jullie al bezig? 
Wij inmiddels meer dan een jaar. Helaas ben ik al 39 dus het voelt alsof de tijd dringt. 

Hoi Lydia,
Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ben zelf 37 en heb het gevoel ook. Wij zijn 3,5 jaar bezig. Begin maart starten wij met IUI. Bij ons wijzen de onderzoeken tot dusver niets uit. Er is bij mij wel een bloedstollingsafwijking gevonden; Factor 5 Leiden. Men zegt in het ziekenhuis dat onze kans niet enorm wordt vergroot met IUI. Maar gezien eerdere misgelopen zwangerschappen, de tijd tussen de zwangerschappen en het psychologische effect (wat we hopen) gaan we nu dus toch voor IUI. 

Hoi allemaal,
ik moet nog beginnen met het traject. Weet nog niet zo lang dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. Huisarts had het over ivf maar moet eerst intake inplannen. 
Ik ben een beetje in de war en geschrokken.. lees nu veel op internet maar van die verhalen heb ik nog meer vragen. Ik weet ook niet tegen wie ik t moet vertellen want mijn vriend wil niet dat anderen het weten.. 
ik ken verder ook niemand die dit heeft meegemaakt ...

Terug
Bovenaan