Hier nog een. Ik heb 8 dagen geleden mijn eerste IUI gehad. Heb echt te veel hoop dit keer, omdat ik toch wel verwacht nu iets meer kans te hebben dan op de 'normale' manier. Dus maak mezelf helemaal gek. Ik weet dat het kan, want ben een keer op de natuurlijke manier zwanger geweest (miskraam), maar helaas ook al 19 rondes niet raak..
Ze kunnen bij ons niets vinden. Bij vriend is alles goed en bij mij zover ook niks geks. Daarnaast ben ik 28, dus nog jong. Ze geven ons dus wel een goede kans. Maar zelf heb ik er soms geen vertrouwen meer in.
Van de hormonen bij de IUI heb ik echt heel veel bijwerkingen. De avond van de IUI ontzettende krampen gehad en nu 8 dagen later ben ik nog steeds elke dag uitgeput en wordt ik wakker met enorme hoofdpijn.
Heel veel succes allemaal! Het is zeker niet niks..
Ze kunnen bij ons niets vinden. Bij vriend is alles goed en bij mij zover ook niks geks. Daarnaast ben ik 28, dus nog jong. Ze geven ons dus wel een goede kans. Maar zelf heb ik er soms geen vertrouwen meer in.
Van de hormonen bij de IUI heb ik echt heel veel bijwerkingen. De avond van de IUI ontzettende krampen gehad en nu 8 dagen later ben ik nog steeds elke dag uitgeput en wordt ik wakker met enorme hoofdpijn.
Heel veel succes allemaal! Het is zeker niet niks..