1e keer bij CB

Een kind laten krijsen als het krampjes heeft, wat zijn dat voor vooroorlogse ideeen???
Dan raakt-ie dubbel over zijn toeren: kramp en geen mama en papa die 'm knuffelen nu hij t moeilijk heeft...

Hm, ben benieuw wat ze tegen mij zeggen als ze horen dat ik ook op verzoek voedt, dus ook iedere 3 uur...

Goed om alvast te lezen dat je je inderdaad ook op 'ja-en-amen' momenten moet voorbereiden.

nou ja zeg een baby laten huilen die krampjes heeft! wat een onzin zeg. Ja als Julia gewoon wat jengeld laat ik haar ook wel even liggen. maar als ze krampjes heeft ga ik haar echt wel troosten! Dan heeft een baby toch een knuffel nodig lijkt mij.

En ik voed ook op verzoek. Maar ik geloof dat ze dat bij het CB waar wij heen gaan wel oke vinden. Ik ga elke week wegen en toen heb ik er niks over gehoord.

Ik moet over 3 weken naar de arts van het CB, ben benieuwd. Ik zal ook vast ja-en-amen mmomenten voor bereiden;)

haha, ik moet erg lachen om jullie "ja-en-amen"momenten, het is heel herkenbaar. Mijn ervaring (van de eerste) is ook dat ze je aan het twijfelen kunnen maken en ik voelde me ook lang niet altijd serieus genomen (onze dochter had veel klachten als eczeem, onrustig slapen enz,en ik kreeg totaal geen steun, uitleg enz, en na heeeel lang pas een verwijzing voor dermatoloog), dus ik had het ook wel gehad daar....
Ga idd trouw heen voor controles en prikken e.d. maar voor advies, vragen enz zoek ik wel wat anders hoor.

Maar goed, ook hier de 1e x heen geweest met onze 2e zoon (Tim, geboren 21 sept). Hij is maar liefst 800 gr al aangekomen sinds de geboorte en dat terwijl hij er wel lang ( 2 wk) over deed voor hij terug was op geboortegewicht!.. haha, niet verwacht dus dat het zo hard ging, maar goed, hij is tevreden, en wij ook dus.. Hij weegt nu 4575 gram en is 55 cm. Hij krijgt per dag 6 voedingen van ca 120 tot 140 cc, hebben ze niks van gezegd dus laat ik zo,hij krijgt gewoon wat ie nodig heeft hoor..

Hoi,

Ik hoef pas begin nov voor het eerst maar ben benieuwd wat eruit gaat komen. Ik heb het idee dat Diederik enorm hard groeit, hij drinkt goed, slaapt goed en is gewoon een tevreden mannetje. Ik zit zelf alleen een beetje te zoeken naar hoeveel hij eigenlijk mag hebben (flesvoeding). Ik gaf hem 7 x 120 cc, maar heb dat overdag teruggeschroefd naar 110 cc (advies cb) en 's nachts blijf ik wel 120 geven, zodat hij wat langer slaapt. Maar al met al krijgt hij dan niet teveel binnen? We gaan hem morgen maar weer eens wegen, ik denk dat hij al wel rond de 4500 gram zit, maar misschien is dat te enthousiast ingeschat. Zijn geboortegewicht was 4008 en na anderhalve week zat hij daar ook weer op. Nu vind ik dat hij echt groeit, maat 56 wordt al wat aan de korte kant. En hij is nog maar 3 weken (zondag)! Maar ja, papa en mama zijn ook allebei lang...

Terug
Bovenaan