1e keer ongesteld worden na stoppen met pil

Heej,

als je alle verhalen samenvat van iedereen:
je kunt er geen touw aan vast knopen!

Ik ben na 7 jaar slikken gestopt met de pil, de 1e keer ongi na 27 dagen. Was hier erg om verbaasd, omdat ik voordat ik met de pil begon, een cyclus had van rond de 30 dagen. Zou er ook niet van opkijken als ik volgende week een paar dagen overtijd ben en dan alsnog bezoek krijg van de R.D. Dat heb ik wel geleerd hier, je leest met iedereen mee, en zonder pardon een week overtijd en dan nog bezoek krijgen, ik ben op het ergste voorbereid, maar zou blij zijn als het rond de 28 dagen cyclus is!

succes!

xxx

Hoi,

Dit is de eerste keer dat ik deelneem aan dit forum. Al enige maanden lees ik jullie berichten en reacties. Zelf ben ik sinds eind juni gestopt met de pil en helaas na 5 rondes nog niet zwanger. We hebben de tijd en we wachten rustig af, maar toch merk ik dat ik iedere keer weer zenuwachtig wordt, als mijn menstruatie dichterbij komt.

Maar om nog even te antwoorden op jouw vraag. Bij mij is mijn cyclus direct regelmatig op gang gekomen en duurt mijn cyclus steeds 28 of 29 dagen. Het is voor mij in iedergeval een geruststelling dat mijn cyclus regelmatig is en we dus gerichter kunnen vrijen.

Groetjes

Dag allemaal,

Ik ben nu voor de eerste keer ongesteld na het stoppen met de pil, precies na 28 dg. Hoop dat dat zo blijft!!!! Merk wel dat ik nu echt ongesteld ben..... met pil was altijd 3 a 4 dagen en dan bijna niets, nu al 5 dagen en flink ook. Dan merk je toch dat de pil wel het een en ander met je lichaam doet.
Voel me wel veel beter lichamelijk en geestelijk nu ik gestopt ben met de pil, hebben jullie dat ook? Minder snel geiritteerd enzo.

Groetjes,
Annelies

hey,

Wat je vertelde over je beter voelen na het stoppen met de pil, dit heb ik ook mijn man geeft ook aan dat ik veel energieker ben en liever. Ik voel mijzelf ook veel beter en ik slik de pil liever niet.
groetjes an

Precies!! Ik was altijd snel moe en als mn vriend bijv. belde dat ie moest overwerken reageerde ik gelijk snauwerig, maar ben nu veel begripvoller!!! Ben echt blij dat ik gestopt ben, niet alleen omdat ik zwanger wil worden..... Als ik ooit zwanger word wil ik daana ook niet meer aan de pil... moeten we maar iets anders verzinnen!

Groetjes

Mijn eerste echte menstruatie na de pil kwam na precies 28 dagen, de 2e moet ik afwachten ( hoop dat ie niet komt)
Ik voel mezelf lekkerder in me vel zitten na het stoppen met de pil, en ook lijkt het of ik meer zin heb in seks..

liefs Masrya

Terug
Bovenaan