1e keer weer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies,

Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal!

Mijn vraag.........Is er al iemand weer voor de 1e keer sinds de bevalling ongesteld geworden??
Ik vraag me af of het het zelfde is als voorheen of of ik een stortvloed en veel buikkrampen kan verwachten?? en duurt het ook gewoon een dag of 5 of veel langer?

het CB raadde af om de 1e keer tampons te gebruiken maar ik vind maandverband zóó vies!!!

ik hoor jullie ervaringen wel!

xxx Snoopy

Hai

Ik ben dus 5 weken nadat ik was bevallen gewoon weer ongesteld geworden...
En hoe! Dacht dat ik gek werd van al dat bloed, kon nog geen tampons indoen vanwege een openwond door een geweken hechting, maar ik denk niet dat er een tampon is opgewassen tegen zoveel bloed...
Ik was blij dat ik nog wat kraamverbanden over had want ik heb 2 mega dagen gehad, niet echt veel meer menstruatie pijn hoor dat viel me heel erg mee...

Mn zoontje is morgen 8 weken oud en dan ben ik volgende week weer ongesteld als het goed is, dan snel een spiraaltje erin want ik vind het een ellende

groetjes Mazarron

Ik ben nog niet ongi geworden (Finn is morgen 6 wkn). Vorige keer werd ik na 6 wkn weer ongesteld. Bij mij was het niet erger dan normaal, het duurde wel iets langer (een dag of 8). Het is bij iedereen verschillend.

groetjes,
Ikke mv 2

hoi meiden

ik werd na 5 weken ongi een klein beetje denk zo'n 5 a 6 dagen en voelde het ook aan komen. beetje kramp verder bijna niks niet veel.

dus het moest weer komen sverre is nu 10 weken en hoe man ik voel het gewoon lopen zo vies. maar inderdaat is kraamverband nu voor mij het beste.

nou doei doei lucy

hoi hoi
ik ben dus nu voor de eerste keer weer ongi,en inderdaad het gewoon niet normaal meer.
het is net alsof ik net ben bevallen.
ik gebruik dus ook gewoon kraamverband en heb zo,n netbroekje aan.
maar volgende week ga ik de prikpil ophalen en als het goed is ben ik dan niet meer ongi.
liefs sil

Hoi allemaal,

Ik ben nog niet ongesteld geweest keano is 6 weken oud dus het zal binnen kort wel komen.
Kan heel wat verwachten als ik dat zo lees!
Dacht dat nu alle ellende voorbij was.
Ik wacht maar af.

Gr kim

hi

heb een hele lichte ongesteldheid gehad, was weinig bloed en duurde ook maar heel kort (2 dagen) en ik heb gewoon tampons gebruikt, vind maandverband ook zo vies gebruik dat alleen 's nachts. Maar ik ben dan ook niet ingescheurd, geknipt of gehecht.

groetjes,
lia

Hoi hoi, ik ben op dit moment ongi, Marjolein is nu 5 weken oud.
Vandaag alvast bij de huisarts geweest om over een spiraaltje te praten.
Mag over 4 weken bellen als ik weer ongi ben en kan dan komen om een spiraaltje te laten zetten.
En dan nog eens zes weken klungelen met condooms, en als het goed is is daarna alles weer save om het zonder extra bescherming te doen.
Dus nog even vol houden.

Groeten tine

Terug
Bovenaan