1e keer weer ongesteld?

Mother nature is back en wel per vandaag!

Getverderrie, zit hier met buikpijn en warme choc. en een bult zelfmedelijden achter de pc.

Het zien van het bloed en het voelen van de buikkrampen brengen mij weer even terug naar de tijd net vlak na de bevalling.

Blij dat het nu gebeurt en niet op een eerste werkdag ofzo..

Voor een 1e dag is het al behoorlijk veel, verder kan ik nog niets er over zeggen.
Durf alleen nog geen tampons te gebruiken, al ben ik fel anti maandverband want krijg er uitslag van. Maar goed het is ff niet anders!

Groetjes

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Micah is nu bijna 7 weken. Ik geef nog wel BV, dus volgens mij kan het dan nog lang op zich laten wachten.
Geven jullie geen BV? Omdat jullie nu al ongi zijn geworden?

Groeten Korrine

Hoi allemaal,

Charlotte is morgen 9 weken, en ik ben nog niet ongesteld geworden.
Ik geef geen borstvoeding dus ik had het eigenlijk al verwacht.....

Nou ja ik wacht maar af....

Maple

hoi

Ik ben toevallig precies 4 weken na de bevalling ongesteld geworden,en dit is best veel maar ik geloof dat je lichaam gelijk schoonmaakt en dat je daarna niet meer vloeit (hoop ik) dus bij is het ritme er weer gelukkig. gr wendy

Ik ben ook al weer ongesteld geweest. 7 weken na de bevalling kreeg ik een mirena en een week later, 31 december, werd ik ongeteld.
Omdat het bij ons een familiekwaal is om minimaal 6-7 weken tot na de bevalling door te bloeden, Was ik er bijna vanaf.
Maar het spiraal zetten, bracht weer wat bloeden teweeg en toen ik daar vanaf was(bijna dan) barste het weer in alle hevigheid los. Nu weer een week later ben ik er weer bijna vanaf, maar vind het vrij vervelend dat ik nu al 2 maanden aan het bloeden ben.
En aangezien ik altijd al hevig bloed was het niet erger dan anders en een tampon hoef ik niet op te vertrouwen. Daar bloed ik veeeel te veel voor.(ook familiekwaal)

Maar hopelijk wordt het nu allemaal wel minder en eindelijk snel bloed vrij!!!
Oh en ik geef wel borstvoeding.

Liefs Alma

Nee, Nova is bijna 3 maanden en ik ben nog niet ongesteld geworden. Bij mijn 1e dochter kwam dat trouwens pas een maand na mijn laatste borstvoeding. Hopelijk gebeurd dat nu ook!

gr. Anne

ik ben ook nog niet ongi geworden en Bjorn is nu 10 weken. ik geef trouwens nog bv

Terug
Bovenaan