1e kindje en zo onzeker

<p>Hallo allemaal<br />Ik ben na 4 maanden in blije verwachting van ons eerste kindje.<br />Volgens de berekening zijn wij nu 5w en 3d zwanger.<br />Ik heb altijd al een grote kinderwens gehad en nu is het eindelijk zover!<br /><br />Qua klachten heb ik eigenlijk niets, behalve dat ik soms wat voel in mijn buik (lastig uitleggen, maar niet echt buikpijn)<br /><br />Ik maak mij onwijs zorgen en heb pas 3 juni een afspraak (ik zou dan 9weken zijn en 4 dagen) Ik maak mij zorgen omdat ik mij niet zwanger voel. Herkent iemand dit?<br /><br />Ik maak mij gewoon veel zorgen en ben heel bang dat ik niks zal zien 3juni. Ik heb 3 mei nog getest met een clearblue en die gaf "Zwanger 2-3" aan. Ik heb verder geen bloedingen gehad.<br /><br />Gr Amber</p>
 
Als je dit aangeeft bij de vk kan je misschien al een vroege echo krijgen. Ik heb er met 6 weken ook eentje gehad (wel ivm een eerdere miskraam) dus het is gewoon mogelijk. 
 
Gefeliciteerd!  Je hoeft niet altijd iets te voelen. Ik zou haast zeggen wees er blij mee. Zolang je geen bloed verliest en hevige krampen hebt ben je gewoon zwanger hoor, ookal voel je dat nog niet zo. 
 
Oh en qua symptomen: bij mij is het nu ook erg wisselend of nauwelijks aanwezig waardoor ik soms ook onzeker ben. Maar de echo was nog steeds positief. 
Geen klachten wil niet per se zeggen dat het niet goed zit. 
 
Onze verloskundige doen het pas tussen de 8e en 10e week.. ik vind het gewoon zo gemeen dat andere mensen eerder mogen en ik zo lang moet wachten... 

Ik weet dat als je geen klachten hebt dat het niet betekent dat het niet goed zit, dat heb ik ook gezegd tegen een vriendin toen ze zwanger was, maar nu ik zelf zwanger ben voelt het anders haha!

Voel mij niet zwanger... misschien omdat ik het besef nog niet heb.. Ik zal inderdaad blij zijn en proberen te genieten, want de klachten kunnen gauw genoeg komen
 
[quote quote=10198088]Gefeliciteerd! Je hoeft niet altijd iets te voelen. Ik zou haast zeggen wees er blij mee. Zolang je geen bloed verliest en hevige krampen hebt ben je gewoon zwanger hoor, ookal voel je dat nog niet zo.[/quote]
Dankjewel! Ja je hebt gelijk. Ik heb het ook altijd tegen een vriendin gezegd " Dat je geen klachten hebt betekent niet dat het niet goed zit" en nu zit ik zelf in twijfel haha! 

Zal proberen te genieten en gewoon hopen dat alles goed gaat
 
[quote quote=10198089]Oh en qua symptomen: bij mij is het nu ook erg wisselend of nauwelijks aanwezig waardoor ik soms ook onzeker ben. Maar de echo was nog steeds positief. Geen klachten wil niet per se zeggen dat het niet goed zit.[/quote]
Enige wat ik heb qua klachten is dat ik soms mijn buik voel.. raar gevoell, niet echt pijn. Net of je buik wat van slag is om het zo maar te zeggen. Ik ben ook heel erg ziek geweest (wist niet dat ik zwanger was) en sindsdien is mijn buik zo
 
Ik voelde me ook totaal niet zwanger. Kon t ook niet echt bevatten want ik moest het met een bloedtest in het ziekenhuis doen en kreeg het telefonisch te horen. Dus geen ‘bewijs’ in mijn handen gehad. Na een week of 8/9 werd ik wel heeeel misselijk en voelde me slecht. Dus misschien komen de symptomen nog. Probeer er niet teveel zorgen om te maken! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan
 
Terug
Bovenaan