1e kindje, zo spannend!

Hallo allemaal,

Deze 22-jarige mama was afgelopen woensdag helemaal door het dolle heen met een positieve zwangerschapstest. Ik vind het onwijs spannend en kan niet wachten op de 1e echo en het horen van het hartje, ik hoop zo dat alles goed is/gaat! Ik ben uitgerekend op 3-september-2011. Fijn zo'n forum waar je alles met iedereen kan delen!

Liefs, Gaabiej

Gefeliciteerd!! ik ook voor 1e keer zwanger! heel spannend, ik schommeld tussen eind aug en begin sept. en aangezien ze in aug. dus kijk bij beide mamaclubs. Ik kan ook niet wachten. Bij kerst en met oud en nieuw vond met mij verdacht: ik dronk niet... ik had ook weinig actie, was supermoe, dus vond het al moeilijk om ook nog vrolijk, actief en tot diep in de nacht door te doen. Ik vind het niet erg, maar mijn omgeving die nog niets weet vind het niet zo leuk :)

Jij ook gefeliciteerd! Haha, moeilijk om je dan ineens 'normaal' te gedragen he! Wij hebben het gister de ouders en broers/zussen verteld. We konden het niet voor ons houden! Ze waren razendenthousiast want het is voor alle kanten hun eerste kleinkind/neefje/nichtje. Het is wel heel vroeg om te vertellen maar we hadden zoiets van, stel dat het niet goed gaat, dan hebben we hun steun ook nodig.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en het blijft super spannend.
Groetjesssssss mama van myron

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Inderdaad spannend dat alles goed mag gaan.. kom maar op met die eerste echo!! Soms voel ik me heel erg zwanger.. misselijk etc en dan voel ik weer helemaal niets en denk ik hmmmmmm is het dan wel zo?? Maar ik heb toch echt een positieve test in handen gehad dus het is zo!!!! Heerlijk gevoel is dat he, als je positief hebt getest! Even in de zevende hemel.......

Heel veel geluk met dit kleine wonder..!
geniet er van...

Liefs mammma

Wij hebben het gisteren ook al iedereen verteld, klinkt voor ons erg bekend wat Gaabiej zegt. Wij denken er echt precies hetzelfde over!! Positief blijven denken, al zit er natuurlijk toch wel een klein stukje angst bij totdat we die zekerheid hebben dat we uit de cruciale fase zijn.

Ik heb wel echte zwangerschapsklachten trouwens, begon 1 dag voordat ik had moeten gaan menstrueren. Begon met vreselijke buikpijn wat zo'n 24 uur aanhield. Daarna werd het almaar minder en kreeg ik er een zwaar gevoel in de onderbuik voor terug. Dat blijkt het trekken van de spieren te zijn. Darmen doen ook anders dan voorheen, en vlagen van misselijkheid. Ook duizelingen in m'n hoofd, en eten en drinken wat ineens anders smaakt of zelfs vies is of stinkt. Maar dat neem ik natuurlijk allemaal voor lief!!

Iedereen succes natuurlijk, en dat we nog lang van elkaars verhalen mogen genieten hier ;)

Gefeliciteerd Butterfly Jess. Reageerde iedereen er leuk op? Ik verheug me straks al op de rest van de mensen die ik het kan vertellen als ik wat verder ben. Die reacties zijn goud waard.

Thanks, jullie ook natuurlijk! (net als iedereen hier). M'n oma en schoonouders stonden meteen te huilen, een paar anderen zeiden met grote ogen meteen gefeliciteerd, en de rest was zo verbaasd dat er geen woord meer uitkwam hahaha. Toen we eenmaal 's avonds weg waren nog wat telefoontjes gehad om alsnog te feliciteren met verklaringen dit niet te hebben zien aankomen en daarom zo sprakeloos te zijn. In mijn familie wordt dit het 1e achterkleinkindje/kleinkindje/achterneeftje of nichtje, etc etc. En aangezien ik nog 'maar' 21 ben zag niemand dat dus aan komen.
Valt me wel op dat iedereen nu plots op visite wil komen omdat ze het zo leuk vinden, terwijl ik ze hiervoor bijna nooit zag. Dus heb meteen maar ingevoerd dat iedereen alleen welkom is als ze een cadeautje meenemen haha! Inkoppertje ;)

Terug
Bovenaan