1e kindje, zo spannend!

Haha, dat ken ik, dat ze het niet echt hebben zien aankomen. Ik ben 22 en bij mij hadden de meeste ook verwacht dat het nog even zou duren. En ze dachten bij het kaartje dat we geven dat we zouden gaan trouwen;).
Gister een afspraak bij de verloskundigepraktijk gemaakt voor een intake gesprek. Ben benieuwd, wat duurt dat wachten lang zeg!

Goed idee...

Dat merk je wel, bij je eerste zwangerschap is iedereen laaiend enthousiast!!
Dit word mijn vierde en de omgeving lijkt het ook wel normaal te vinden lol!!
Zo gaat dat gewoon...Ik ga straks naar de verloskundige voor een intake gesprek en 4 feb heb ik pas mijn echo!! Dan ben ik 10 weken..

Iedereen allemaal van harte gefeliciteerd. Bij ons wordt het ook ons eerste kindje!! Heb afgelopen zomer een miskraam gehad. Maar nu weer vol goede moed. De reactie van iedereen maakt het dan ook extra leuk. Iedereen leeft erg met ons mee. Ouders en schoonouders waren ook dolblij!!!
Maar helaas ook nog even in de onzekerheid, heb 24jan, mijn eerste echo. Dus erg spannend tot die tijd.

Ik merk zelf wel dat ik met de onzekerheid zit van; als het maar goed blijft gaan! Net voor het eerst even een flinke steek in m'n buik gehad en meteen bijna paniek. Hopen dat het niets voorstelde dus. Wel leuk om te zien dat elke dag weer nieuwe reacties komen en mensen vragen hoe het deze dag met mij en het kruimeltje daar binnen gaat. Vandaag van mijn schoonmoeder al 6 hydrofielluiers gekregen en een badcape en van een tante van m'n vriend 2 rompers met I love papa en I love mama. Beetje vroeg vind ik, maar wel erg leuk!

@ Gaabiej
Ik was zelf eigenlijk verbaasd dat iedereen met grote ogen keek dat ik zwanger ben. Ik ben al getrouwd geweest en afgelopen jaar gescheiden, dus ik denk niet dat ze trouwnieuws nu zouden hebben verwacht haha. Maar misschien ook om die reden dus al helemaal geen babynieuws! Ach, het is altijd leuk om mensen versteld te laten staan vind ik. Hoe verbaasder ze zijn, des te leuker ze daarna dan ineens reageren valt me op!

Leuk het, dat iedereen zo met je mee voelt! Mijn zus kwam met een piepklein mutsje aan, zo lief! Ik heb het mijn broer en schoonzus gister verteld(voorlopig even als laatste). Broerlief was ziek, maar oh zo trots dat hij oom wordt:).

Die onzekerheid merk ik ook goed ja. Net wat je zegt, een pijnscheut doet je al denken of het wel goed gaat, terwijl je dat normaal ook wel eens kan hebben, maak je je er nu druk om.

Hier ook een eerste zwangerschap. Zo spannend en onwerkelijk allemaal.

Ik ga het nog niet direct vertellen aan m'n familie. Morgen zie ik een deel en ze zullen het wel gek vinden dat ik (die altijd in ben voor een biertje/wijntje) niets neem.. Volgens mij moet ik het tot eind februari kunnen rekken met vertellen, tegen die tijd ben ik 10 weken in verwachting.

Eigenlijk moet ik er zelf eerst nog een beetje aan wennen. Voel me net als jullie onzeker over hoe het verder zal gaan.

Terug
Bovenaan