1e prik halen

Hoi meiden,

28 sept is het dan zo ver ons meisje krijgt voor de 1e x de prik...

sommige van jullie zijn al een keer geweest maar hebben jullie misschien tips zodat ze zo min mogelijk last van krijgt.

xx

Tijmen heeft er nu 3 gehad en heeft van ze alledrie eigenlijk weinig last gehad, ik had er zelf meer last van haha. hij was alleen een beetje hangerig en huilerig, nou ja dan maar wat meer knuffelen haha.

bij mijn onderwerp Drama bij vaccinaties staan wat tips. Ik heb de eerste keer al gehad zoals je kunt lezen.. Vind het erg moeilijk.. Maar het is voor een goed doel he :)

Ruben heeft ze afgelopen week gehad, en was huilerig en had wat verhoging... We zagen dat hij echt last had van zijn beentjes :( savonds is ie met papa in het grote bad geweest, en knapte hier zichtbaar van op!

wij moeten de 27e. Ik zie niet tegen de prikken op, het moet nu eenmaal gebeuren hoe vervelend ook. Daarna knuffelen en troosten, dat komt wel goed. Ben wel bang dat hij er niet helemaal lekker van wordt dat vind ik eigenlijk moeilijker dan de prik zelf.

Ik moet ook de 28e voor de eerste keer. Heb al wat ervaring, heb namelijk nog een zoontje van bijna 2. Ik geeft ze kort voor tijd een zetpil en direct na de prik heb beentje goed wrijven. Mijn mening is dat de vloeistof warm moet worden zodat deze snel opgenomen en weggevoerd wordt. Op die manier heb ik pijnlijke beentjes kunnen voorkomen. Wat hangerig zijn te toch wel.

Terug
Bovenaan