1e prikken

Hier begin van de middag gehad tot 5 uur had ze nergens last van, toen begon ze een beetje te jengelen. Ze heeft heerlijk bij ons oo de borst geslapen, ‘s avond om 20.09 uur konden we haar zo wegleggen in bed! En vanaf toen nergens geen last van gehad volgens mij. En anders is ze erg stoer dat ze niks laat blijken haha 

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben erg benieuwd hoeveel last hij krijgt. We moeten pas om 16uur, daar baal ik wel van, want overdag kan ik hem beter in dd gaten houden. Ook hoop ik dat we gewoon rustig de nacht in gaan, zonder koorts of wat dan ook, zodat ik gerust kan slapen. 

Mijn kleine meid heeft bijna de hele dag geslapen. Geen koorts gehad,  wel iets verhoging. Verder geen last gehad. Ik kreeg als tip de plek waar geprikt is masseren en fietsbewegingen met de beentjes maken. En lekker veel knuffelen. Mij werd verteld dat je een zetpil alleen moest geven bij koorts als ze er ook last van heeft. Koorts is een reactie op de stoffen en nodig om ze te verwerken, mocht je kleine koorts krijgen.
Helaas is elke baby anders dus het is afwachten hoe die van jou reageerd. Hopelijk valt het mee voor jullie. Vraag anders advies over de nacht bij het cb. 

Onze dochter heeft ze gister gehad.  Gisteravond had ze 38.7. Iets wat hoger maar niet schrikbarend ofzo.  Ze heeft tijdens het zetten heel hard gehuild, met het troosten was het alweer klaar.  Daarna vooral veel geslapen.

Gewoon wat extra knuffels geven en wees zelf niet te gespannen.  Hey moet toch een laat het gebeuren.  Ik ben er van overtuigd dat je dat overbrengt op je kleintje. 

Succes,  komt wel goed!

Hier geen last van gehad.
ik heb in de auto direct twee coolpacks op haar benen gedaan en dit een aantal keer herhaald gedurende de dag.
verder lekker rustig aangedaan en niet meer op stap geweest met haar.

Hier ook geen last gehad van zijn eerste prikjes! Geen verhoging, geen koorts. Alleen heeeeel veel slapen! Eigenlijk best wel lekker haha!

Het is super goed gegaan. Tijdens het prikken heeft hij even gehuil, maar hij was al snel getroost en voordat zijn kleding aan was had hij ons al een lach geschonken op het aankleedkussen. 
Gisteravond nergens last van gehad en ook de nacht gaat normaal. Ook heeft hij een normale temperatuur. :)

Terug
Bovenaan