1e ronde, alles is nieuw

Wij hebben ook besloten dat ik ga stoppen met de pil. Heb nu mn laatste onttrekkingsbloeding. Ben benieuwd hoe t daarna is en hoe snel ik ongesteld wordt (of dus zwanger). 
 
Moet zeggen dat ik t echt enorm spannend vind. Ben er wel veel mee bezig in mn hoofd maar wel leuk om mee bezig te zijn.
 
@blauwoog Ik dus 15 okt voor t laatst ong geworden en we dachten zien het wel. Maar ben er stiekem best mee bezig! 
We zullen het zien! Hou je me op de hoogte.  Vind ik wel leuk  :) 
 
Ik herken het ook. Wij zijn ook net gestopt met de pil en wat kan je je zelf gek maken zeg. Gisteren na de eerste ronde ongesteld geworden, natuurlijk niet anders verwacht maar stiekem wel gehoopt. 
En wat gaan die laatste dagen na een eisprong langzaam.. ik merk dat ik echt naar de nod toe leef. Hebben jullie dat ook? 
 
 
 
@ schorpioentje
He bah zeg   :(
Ik zou maandag moeten worden. Na hoeveel dagen kwam je ongestelheid? Want zou al wel heel mooi zijn als cyclus al gelijk 28dagen is. Was dat bij jou?
Op naar de volgende ronde. Wel rot  :( ook al verwacht je de eerste x niet veel.  Ik ook niet, maar hoop het stiekem ook ja!
 
@cherryberry
Mijn cyclus was maar 26 dagen. Ik ben 12 oktober hiervoor ongesteld geworden en nu gisteren dus 7 november.
wel heel fijn dat het geen lange cyclus was, maar helaas zegt dat niets hoe het vervolgens gaat.
 
spannend zeg! Zou super zijn als het bij jouw wel meteen raak zou zijn! Hoor graag hoe het afloopt! 
 
Heel spannend maar zal nu dan ook meepraten in NOD topic van december. Daar kom ik dan nu ook in uit als ik nu onttrekkingsbloeding heb
 
Terug
Bovenaan