1e ronde Provera & Letrozol / PCOS

Hey,
Sorry dat ik nu pas reageer. Ik ben een week na het stoppen met de Provera ongesteld geworden. Nu voor de tweede keer ook weer een week erna. Ben vandaag gestart met Letrozol 5mg voor 4 dagen dus afwachten... Volgende week vrijdag weer een echo.
Ik heb de Provera gewoon weer opnieuw gekregen toen bleek dat de 2,5mg Letrozol niks gedaan had. Ik weet niet of dit gebruikelijk is maar mijn gynaecoloog wilt mijn menstruatie kunstmatig houden zodat we (hopelijk) sneller een cyclus en daardoor dan hopelijk ook een eisprong krijgen. 
Hoe is het bij jou gegaan met de Provera en Letrozol?

Hi allemaal!

Ik zit op dag 9 na de laatste provera.. nog steeds geen menstruatie!!
Maandag heb ik een afspraak voor een echo mocht het dit weekend nog niet doorgezet hebben. Ze gaan dan kijken of mijn baarmoederslijmvlies dik of dun is, als dit dun is dan mag ik maandag starten met letrozol

Hoi meiden! hoe is het nu bij jullie?
@gebruiker... even spannend nog dus tot de echo van vrijdag? Wel fijn dat er igg zo wordt doorgepakt bij jou! Ik hoop ook, dat mocht het er niks te zien zijn bij mij op de echo, ik ook weer snel Provera kan krijgen...
@JM, vervelend dat het ongesteld worden zolang duurt... is het inmiddels wel gekomen en hoe was je echo vandaag?
Ik ben na de laatste pil Provera na drie dagen ongesteld geworden en inmiddels zowat klaar met de Letrozol 2,5 mg. Maandag 18 juli de echo, dus daar kijk ik wel naar uit! Ik ben erg benieuwd of er resultaat te zien is!
Succes met het wachten....

@CA - ik heb vanochtend de echo gehad en mijn BMS was dun, ik mag woensdag beginnen met letrozol! 21e heb ik een echo om follikels te meten.. spannend! Voor jou ook zeg, ik hoop dat er wat te zien is ??

Hoi meiden! 
hoe is het bij jullie? 
@gebruiker.... hoe was de echo vrijdag?
@JM nog een paar dagen voor echo van jou, spannend!
ik had gisteren de echo. Geen goed nieuws en niet heel slecht nieuws. De letrozol had niks gedaan, nog steeds de eierstokken vol met kleine follikels, maar mijn baarmoederslijmvlies was nog mooi dun... dus ik mocht meteen door met een nieuwe ronde letrozol, maar nu 5 mg.
27 juli weer een nieuwe echo gepland...

Terug
Bovenaan