1e september moeder die is bevallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was uitgerekend op 9 september maar moeder natuur besloot anders:

Op 25 juli ben ik bevallen van een zoon, hij heet Nout. Hij is 2194 gram en 44,5 cm.Inmiddels zijn we een goeie week verder en hij doet het ontzettend goed. Het is een kleine vechter met een groot doorzettingsvermogen. Een kort bevallingsverhaal:

Dinsdag heb ik de hele dag al buikpijn.   Rond etenstijd werd het erger en heb ik de vk gebeld. Zij vermoedde een blaasontsteking en heb ik mijn urine ingeleverd. Toen bleek het geen blaasontsteking te zijn. Ik ben met een warme kruik naar bed gegaan en was blij dat de buikpijn weg was. Om half twee 'snachts kwam het echter terug. We hebben de vk gebeld en zijn om kwart over vier naar het ziekenhuis gegaan, daar bleken het dus weeen te zijn en had ik ook al 2 cm ontsluiting.. Ik heb direct weeen-remmers gekregen en een long-rijpings spuit. Maar helaas, het was al gauw duidelijk dat Nout zijn ouders wilde leren kennen. Om half twaalf 's ochtends had ik 6 cm. En om half één volledige ontsluiting. Na 11 minuten persen was hij er!! Hij huilde meteen, wat een heerlijk geluid is dat!!
Al met al zijn we geen moment in paniek geweest, daar hadden we geen tijd voor. Zelf ben ik sinds twee dagen thuis en dat is moeilijk. De twee keer per dag dat we naar het ziekenhuis gaan zijn echt heerlijk, echte uitstapjes!
De kinderarts is heel erg tevreden en al het zo doorgaat mag hij misschien over 4 weken naar huis. Heerlijk!!

Nou, volgens mij ben ik de eerste september-moeder die bevallen is. Ik hou het forum nog goed in de gaten en ben benieuwd wie volgt ( hopelijk duurt de dit nog even!).
Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Annechien

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Noud!! Zal allemaal best even schrikken geweest zijn, zoveel eerder dan verwacht. Een ongeduldig ventje hihi
ik ben blij te lezen dat hij het goed doet en dat de artsen tevreden zijn.
Geniet van jullie ventje en ik hoop dat jullie hem snel in blakende gezondheid mee naar huis mogen nemen!!!

xxx Annette

ahhhhhh.....ik ben ook 9 september uitgerekend....heel raar is dat zeg!

Maar ik ben blij dat het goed gaat!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Gefeliciteerd! Ik ben ook blij te lezen dat hij het zo goed doet, geweldig!

x Petra

gefeliciteerd met jullie zoon !!!
en dat hij met een paar weken al naar huis mag.

sas

Gefeliciteerd met jullie zoon Nout !!!!!!!!!!
Wat leuk een jongen!
Fijn dat het gaat goed.
Wel vroeg maar zolang het maar goed gaat.
Ben benieuwd wie volgt.

Liefs An 34 weken 1 dag

heel erg gefeliciteerd, en wat fijn dat het goed gaat met jullie jochie, nu maar hopen dat hij snel met jullie mee mag.
groetjes saskia

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje!! Ik hoop ook dat hij snel naar huis mag komen!

Terug
Bovenaan