1e september moeder die is bevallen?

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een leuke naam, Nout!

Ik ben ook 9/9 uitgerekend, raar idee hoor, dat jij dan al bevallen bent. Ik ben heel blij voor jullie dat alles toch goed gaat. Heel veel vreugde en geluk gewenst met elkaar!

Ik hoop de mijne nog even binnen te houden.
Groetjes
Inge

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk blijft alles goed gaan met jullie  ongeduldige kereltje. Leuke naam!
Fijne tijd samen, geniet ervan.

grts, daantje

Proficiat met jullie zoon! Zo zie je maar weer dat moeder natuur zich niet altijd aan onze tijden houd. Geniet van de mooie tijd en veel geluk! Je zoon is op mijn verjaardag geboren, wij schelen precies 34 jaar! Nogmaals veel geluk!
Groetjes, Hanneke

Gefeliciteerd met jullie mooie (en lekker eigenwijze) zoon! hij kon gewoon niet wachten!

Gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat hij snel mee mag naar huis!
Groetjes Aerynsmom

Gefeliciteerd met Nout!!!!
Wel een ongeduldige kerel inderdaad, lijkt me wel schrikken hoor, zo vroeg al. Maar hij heeft toch nog een redelijk gewicht voor zo'n klein hummeltje.
Nu maar hopen dat hij vlug mee naar huis mag.

Groetjes Miriam (11 september uitgerekend, inderdaad  een "raar" idee dat jij al bevallen bent)  

Annechien,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Nout! Geniet van de momenten dat jullie hem in het ziekenhuis mogen verzorgen enzo!!

Groetjes, Mirjam

Gefeliciteerd met jullie zoon Noud! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat het goed met hem gaat! Nog een paar weekjes en dan kan je thuis van hem genieten!

Een fijne tijd toegewenst!

Marielle 34w5d

Terug
Bovenaan