1e Tandje

Hoi,
We hebben vandaag ontdekt dan zijn eerste tandje aan het doorkomen is. Er voelde iets scherps aan in zijn mondje. Er is een heel klein wit puntje doorgekomen. Ons wat het niet opgevallen door verandering van zijn houding, zoals huilen ofzo. Hij kwijlde wel veel, maar dat deed ie al een poosje. Nu is mijn vraag kan het huilen (ook 's nachts) nog komen  en wanneer kan hij er echt last van krijgen.

En ik vind het zo spannend, omdat mijn kleine manneke een tandje krijgt. De ontwikkeling van zo'n klein ventje gaat eigenlijk zooo snel.
 
hoi,

gefeliciteerd met het eerste tandje.
Hier ook geen last gehad van de eerst tanden. Daar in tegen wel van de boventanden en kiezen.

Dus geniet er lekker van en het gaat in derdaad heel snel.
 
Hoi mama van Luke,
Onze anoek heeft sinds kort ook onder 2 tandjes (kwamen met 2 dagen verschil) maar ook zonder huilen hoor! Helemaal geen last van gehad en kwijlen, ach dat doet ze idd al maanden. We wachten maar in spanning af tot de volgende tandjes!
groetjes Irene
 
Hoi,
ik kan me aansluiten bij de vorige berichtjes. Amy (30-7-2004) heeft haar 2 ondertandjes gekregen zonder dat wij iets merkten aan haar gedrag. De 2 boventandjes die nu doorkomen geven wat meer problemen.
Groetjes Audrey
 
Mijn baby heeft een slagtand!! Ik maak me hier ernstig zorgen oven. Dit wordt niet gedekt door de ggz!! dadelijk wordt ie nog voor haptand uitgemaakt!!

Ik heb al stropers gesignaleerd rond mijn huisje
 
Hoe oud waren jullie kinderen toen ze tanden kregen?
Mijn zoon is nu 6 mndn en ik verwacht ieder moment een tandje.
Hij schuurt met alles over zn tandvlees, is heel huilerig en het tandvlees voelt heel ruw aan. Zijn dit ook tekenen? Of is hij nog te jong?
 
Mijn zoontje is bijna 5 maanden (volgende week maandag). En dat is volgens mij best wel jong. En volgens mij had hij tot nu toe nog nergens last van. Volgens mij kunnen ze soms ook wel last hebben van diarree.
 
Na de reactie van boze papa hoop ik dat jullie mijn berichtje zeker als serieus beschouwen. Ons meisje, 4 mnd, krijg bovenin de hoektandjes door. Verder heeft ze nog geen tanden. Is dit normaal???? Ze kwijlde al wel een poosje, was met vlagen anders dan anders, maar niets extreems. Wel heeft ze sinds een paar dagen de gewoonte om haar tong in de mond te draaien en er dan op te kauwen.
Komt dit bij iemand bekend voor?
Groetjes, Marianne
 
Terug
Bovenaan