1e trimester doorkomen....

Hoi Anne,

jij hebt dus al de nodige klachten!

Ik snap ook wel dat je het vast aan iemand kwijt wilt! Wanneer heb jij de eerste echo? Ik 15 juni!

Ik heb de eerste echo 9 juni, lijkt nog zo ontzettend ver weg nu! Het gekke is dat ik pas een test heb gedaan toen ik bijna 2 weken overtijd was maar nu ik het eenmaal (officieel) weet lijkt het zo langaam te gaan. Tuurlijk wilde ik het eerder ook wel graag weten maar we zaten alweer in ronde 12 dus de moed was ons een beetje in de schoenen geschoven en we hadden al tegen elkaar gezegd dat we anders maar eens naar de dokter moesten waar we helemaal geen zin in hadden...

Dames ik ben morgen 6 weken en heb maandag de echo. Super spannend aangezien het de vorige keren met 5 en 6 weken mis ging. We zijn nu ook bij elkaar 1,5 jaar bezig geweest.

Leuk om me bij te voegen.  Zitten sommige ook in de maand januari groep?

Liefs

Ja ik zit ook in de januari groep!

Spannend maandag en lekker snel al een echo, hoop voor je dat alles er helemaal prima uitziet dan.

Oh spannend maandag al de eerste echo!! Leuk!

9 juni is alweer voordat je het weet! Maar de dagen  lijken op het moment zo langzaam te gaan!

Zijn er al meer met klachten? Ik heb bijvoorbeeld best veel last van mijn borsten (groeien en doen zeer) en twijfel of een zwangerschaps bh misschien helpt?!

Proficiat iedereen. Ik ben dan wel net pas bevallen maar met vragen wil ik best helpen. Ik heb namelijk een zware zwangerschap gehad en wil andere aanstaande moeders helpen die tegen problemen aanlopen helpen

Terug
Bovenaan