1e verjaardag foto

Ik reageer niet zo vaak ( tijdgebrek) maar kon het niet laten om Nick zijn eerste verjaardagsfoto te plaatsen.
Het lijktalsof hij zelf eet met een vork maar dat deed hij alleen met het taartje.
Hij vond het zo lekker dat hij er niet mee knoeide

De kroon op haar hoofd vond ze tien keer niks. Daarom dus maar snel een foto met kroon gemaakt toen ze net uit bed kwam.

Hier heeft ze de grootste lol om zich te verstoppen. De carnavalsoutfit heeft ze al voor een deel aan. (ze werd carnavalszondag 1 jaar)

Groetjes Anne

Ik heb ze ook al bij mijn eigen topic gezet...maar ik zal hier ook even de foto''s van onze jarig jet plaatsen.
De 1e foto is gemaakt op Minoux haar verjaardag zelf (vrijdag 27 feb) en de  foto met de armpjes omhoog is de dag erna gemaakt toen alle visite  kwam.    

Wat een leuke foto's allemaal! En er zullen er nog wel wat volgen hoop ik! Wat knap zeg Emmy die armen omhoog met HOERA! Zoe bleef helaas stokstijf zitten toen we voor haar aan't zingen waren..., terwijl  ze met het oefenen  wel mee klapte maar op de dag zelf zelfs dat niet  hahaha Liefs Kim

Terug
Bovenaan