1e verjaardag

<p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Wat gaan jullie je kindjes geven voor de eerste verjaardag? We komen er maar niet uit. Ik vind een keukentje leuk, m'n vriend nog een beetje overbodig aangezien ze daar toch nog niet mee speelt. Zand/watertafel is leuk, maar nog lang geen weer voor. Binnenkort krijgen we een aanbouw, dus misschien een mooie speelhoek, maar goed, is dat een cadeau? Een loopfiets heeft ze al. Een hobbelpaard ook. Ik heb een mooie speelgoedkist gezien, maar valt die onder categorie cadeau? HELP IS NEEDED! graag jullie tips. </span></p>
 
Je kindje zal het écht niet uitmaken. Dus als jullie die speelgoedkist handig vinden, zou ik het gewoon doen.
Wij gaven een werkbank van Little Dutch toen ze 1 werd. Ze vindt het erg leuk om mee te spelen, ook al op haar verjaardag, en naarmate ze ouder wordt blijft het leuk! Ik wilde geen keukentje, omdat ze die op de opvang ook al heeft.
 
Mijn zoontje van net 1 speelt al heel veel met het keukentje dat we al hadden voor zijn zus.
Duplo is ook leuk! En verder vooral wat jullie handig vinden. 
Je kan altijd wat kleine speelgoedjes mee doen in de speelgoedkist. Duplo, houten puzzels of boekhes.
 
Hier wel een keukentje gedaan en een pop. Speelt ze idd nog niet mee als ze net 1 is, maar 3 maanden later wel! De meeste cadeaus zijn met net 1 jaar nog niet echt leuk, maar als je kindje 1.5 jaar is, ineens wel!
Loopfiets hier bij de 2e verjaardag gedaan, dat is vroeg genoeg.
Poppenwagen is ook leuk. Een tentje. Of duplo, gaat je kindje ook veel plezier van hebben. Puzzels, ook zeker een aanrader! Klei/verfspullen. Allemaal dingen die leuk worden tussen 1-2 jaar! Watertafel ook leuk, of een glijbaan, zandbak. Keuze genoeg! Ballenbak vind ik persoonlijk vreselijk, de hele dag op je knieen alle ballen onder de bank vandaan vegen ??
 
 
Wij hebben een Tutuu cube gegeven. Dat is een kubus speelhuisje. Onze zoon kruipt namelijk graag in dozen en speelt daar dan. Hij vindt het erg leuk om in te verstoppen, te 'chillen' of zich even terug te trekken als het druk is.
Op de opvang is een keukentje waar hij altijd erg druk mee is. Verder speelt hij graag met z'n duplo en vindt sinds kort tekenen erg leuk.
Ik vind een mooie speelgoedkist overigens wel een leuk cadeau hoor. Onze zoon kreeg er ook 1 van iemand voor z'n verjaardag en hij is dagelijks druk met z'n speelgoed eruit halen, er weer in doen, erop klimmen (oh oh). 
 
Terug
Bovenaan