1e verjaardag

Wij als ouders hadden onze dochter een driewieler en een loopfiets gegeven. Van de visite voornamelijk Duplo gehad. 
Moet wel zeggen dat ze het zelf allemaal niet snapte, dus denk niet dat het veel uitmaakt wat je geeft op deze leeftijd. Is meer voor jezelf dat je iets leuks wil geven denk ik. 
 
Mijn zoontje kreeg een tafeltje met 2 stoeltjes. Mijn dochtertje de boerderij van little people. Maar ze is nu 1,5 en speelt al maanden heel erg graag met het keukentje van haar broer. Zou wat mij betreft een goed cadeau zijn. 
 
Wij hebben een wobbel gegeven voor der eerste verjaardag. Ze is nu 1,5 en speelt er vanaf het begin al dagelijks mee.
 
Onze dochter een keukentje gegeven en daar speelde ze al meteen veel mee. Nu is ze 2 en speelt ze er nog dagelijks mer, maar ik ben blij dat we hem op haar eerste verjaardag al hebben gegeven. Zoveel plezier van!
 
Onze dochter heeft een keukentje gekregen en vindt deze geweldig! Waarom zouden ze daar nog niet mee spelen?
Ze is nog niet aan het 'koken' maar hoe leuk is er aan gaan staan, knopjes indrukken, deurtje open, pannen eruit, herrie maken, pannen erin en ga zo maar door.

Verder hebben we een ballenbak tentje gekregen, dat is een mega hit!! Houten loopwagen met allemaal speel dingen eraan, Vtech picknickmand ook een dikke hit.
 
onze dochter had een weelybug gekregen. van alle cadeaus heeft te daar altijd het meeste mee "gespeeld" (geraced, haha)
vooral leuk als je kindje al een beetje kan staan
 
Terug
Bovenaan