1e verjaardag..

A

Anoniem

Guest
Ja een beetje vroeg misschien maar even nieuwsgierig. Wat krijgt jullie zoon / dochter voor hun eerste verjaardag???

Ik vind namelijk dat veel kindjes 'zomaar' al iets duurs krijgen zeg maar....

Dus ben benieuwd, dan kan ik idee-en opdoen (ook voor de opa's en oma's zeg maar)

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Vind ik ook erg moeilijk.
Wat wij geven weten we nog niet helemaal zeker, maar hebben gelukkig ook nog even de tijd. Waarschijnlijk gaat Bert een mooie schommel bouwen en geven we de schommel zelf als cadeau. Zo'n 1-2-3 schommel vinden we wel erg handig.
Wel hebben we al wat dingetjes op geschreven voor familie enzo.
Opa en oma bv wilde graag een zandbak geven en vroegen welke wij graag voor hem wilde.
Wij willen graag de little tikes zandbak in de vorm van een kasteel, het viel binnen het budget zeiden ze, dus die komen met een groot ding aan.
Wat we opgechreven hebben; blokkendoos, hamertje tik (van ikea), puzzels met nopjes (daar kan hij nog niet zelfstandig mee spelen, maar samen kom je een heel eind en hij heeft er een hele tijd iets aan), voorleesboeken.
Ja eigenlijk wel veel dingen waar hij lang plezier aan zal beleven.

Ik ben ook wel benieuwd naar de andere, leuk om ideetjes op te doen

Pauline

hihi, daar had ik nog niet over nagedacht! Ik ga geen honderden euro's uitgeven hoor. Ik weet het nog niet.
Wat ik wel weet is dat ik er geen overdreven bedoening van wil maken. Ik krijg van vrienden vaak kaartjes in de bus met: "Zateradg . . . . vier ik mijn eerste verjaardag! Kom je ook? Je bent welkom van 14.00 tot 16.00. Cadeautips ..(nog net geen envelopje).."
Ik ga daar dus niet aan beginnen hoor. Als mensen zelf onthouden hebben dat Kian 10 september geboren is, zijn ze van harte welkom, maar ik hoop dat ze van die grote uitzinnige cadeaus thuislaten. Een boekje ofzo is ook prima.
Begrijp me niet verkeerd, de 1e verjaardag van Kian vind ik heel belangrijk hoor, maar hij heeft er niets aan als er 3 sessies van 30 personen langskomen met de duurste spullen.
Nou, heel verhaal, maar je weet nog niet wat ik ga geven....wordt vervolgd...
Liefs Nelleke

Senna krijgt van mij zo'n loopautotje!

Alleen dan wat uitgebreider....Met een stang zodat wij kunnen duwen..
En dat ze met riempies vast zit enzow...

Goh, nou, heb ik ook nog niet over nagedacht.

En nu begin ik dus eens even na te denken over de visite...pfff... ik wilde het graag "klein" vieren met alleen naaste familie en 2 stel goede vrienden met kids... zit ik al op 20 plus wij zelf nog... Tjemig zeg! Moet zeggen dat ik blij ben dat wij nooit naar alle verjaardagen van alle kinderen van onze vrienden en kennissen zijn gegaan, dan zouden we al gauw op (minstens) 50 personen zitten en dat ik vind ik voor een 1 jarige echt veel te veel! En dan over een paar jaar nog zijn eigen vriendjes... Als ik terug kijk op mijn verjaardag dan vond ik de kinderfeestjes altijd het allerleukst. In het begin kwamen er nog wel wat ooms en tantes, maar daar had ik niks mee en die kwamen later ook niet meer (ik blij).

Maar goed, ik dwaal af...
Ik houd altijd wel van nuttige en leerzame kado's (boeken of iets om de creativiteit te stimuleren, stoepkrijt ofzo) en helemaal niet van al die plastic dingen die je in de speelgoedzaak ziet liggen (Fischer Price enzo). De merken die jullie noemen ken ik helemaal niet , maar ik geloof niet dat Julian te kort komt.

Nou, ik zal er eens over nadenken wat we hem gaan geven voor zijn eerste verjaardag... als ik het weet laat ik het weten.

Pff, ben wel al vaak aan het bedenken wat ze van ons krijgt op haar eerste verjaardag..We zijn er nog niet helemaal uit, maar mogelijk wordt het toch een schommel (zo'n meegroeischommel) en een hobbelpaard/wipper van het merk little tikes
We vieren het lekker in het weekend voor de familie, aangezien mijn schoonfamilie in Friesland wonen. Op de dag zelf als ze jarig is (maandag) gaan we denk ik met z'n drietjes naar de dierentuin of speeltuin. En krijgt ze natuurlijk een stuk slagroomtaart om lekker te kliederen en op te eten!  

Op zich wel een goed idee om nu al een beetje na te denken wat je graag zou willen voor haar, dan kunnen opa's en oma's hier rekening mee houden!  

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)  

Ik zou echt niet weten wat voor kadootjes we moeten vragen voor Marins verjaardag, want we hebben al bergen speelgoed van haar grote zussen!

Zelf geven we denk ik een driewieler met duwstang, want die hadden we bij de anderen geleend van m'n broer. Maar voor de rest weet ik echt niks.

Hoi hoi,

Ja nou je het zegt,het duurt nog wel even maar toch.Ik vraag het net even aan mijn man en die antwoordt direct met "schommel".Hij heeft vorige week op CP veel op de schommel gezeten met ons Tess en dat vond ze geweldig,dus...dat wordt het..

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan