1e verjaardag..

ik weet het eigenlijk nog niet, heel veel dingen hebben we nog van Nick dus een beetje onzin om die nu weer aan te schaffen. Ik ga nog eens even diep nadenken. Het stoeltje van de schommel is wel kapot dus dat zou wel een idee zijn.

Groetjes sandra

Ik dacht dat ik hier gereageerd had maar had dat perongeluk in een andere topic gedaan  ik ben blond.

Thomas krijgt een houten loopbakfiets. Van mijn ouders krijgt hij misschien een tafeltje met 2 stoeltjes. Verder weet ik het nog niet. Little people vind ik ook heel erg leuk, boekjes, bonnen, auto's. Als het maar niet te wordt zeg maar.

Thomas is op zondag jarig en we gaan het lekker uitgebreid vieren met een  bbq erbij. Ik heb al een hele leuke slinger van stof met: Thomas 1 Jaar. Ik heb er 10 cijfers bij gekregen dus kan er 10 jaar meedoen. Maar ik denk er liever nog niet aan. Gaat allemaal zo hard.

liefs Esther

Al sinds de zwangerschap van Elisa vind ik een hobbelkoe erg leuk maar die was 80 euro opzich vond ik het niet al te duur maar mijn man wel, dus die krijgt ons meisje en we hebben een bedelarmband en bij elke bijzondere gebeurtenis (doop - 1ste verjaardag enz) krijgt ze een bedeltje erbij. Dit is voor haar hele leven en we hopen dat ze dit later erg kan waarderen als ze zelf volwassen is.

Haar verjaardag houden we erg simpel alleen de directe familie en 2 bevrienden stellen met een kindje.

Ben alleen op zoek naar een klein slagroomtaartje alleen voor haar, iemand suggestie's?

Men neme een cake, een heeeelboel slagroom, wat vruchtjes, room van tompoucen...en kokkerellen maar!
Je kunt ook gewoon naar een bakker gaan en een minidingetje bestellen.
Liefs Nelleke

Oh ik krijg er al helemaal zin in! Zeker als ik de ingrediënten hierboven lees, mmmm. Maar goed, daar gaat het niet over. We weten eigenlijk nog niet wat Dean voor z'n 1e verjaardag krijgt. We vinden zo'n loopautootje van Puky of Big wel heel leuk. We zullen nog eens een beetje brainstormen. Opa en oma zijn niet zo van de cadeau's. Zij vullen liever Dean z'n bankrekening aan. En dat vinden wij prima!

Groetjes,
Nelly.

Hallo meiden,

Leuk onderwerp, ik heb 2 cadeautjes op het oog, moet nog kiezen.

Deze vrachtauto van little tikes hebben we op het KDV en die gaat al 5 jaar mee.
Er wordt erg veel mee gespeeld en is echt super sterk, de kinderen gaan er vaak ook zelf op zitten.

of:                                                                                      

Deze wheelybugs zagen we al eens toen ik nog zwanger was, vond ze toen al erg leuk maar ook best duur, geloof 80 euro!
Moet er nu ook nog eens goed over nadenken want zoveel centen bezitten we eigenlijk niet maar ik blijf ze zo leuk vinden.
Misschien dat ik er 2de hands een op de kop kan tikken.

Verder wil ik Jente zijn verjaardag met een klein groepje vrienden en familie vieren. In de ochtend en middag na zijn slaapje.

Groetjes Fenneke en Jente

Leuk, al die verjaardagen weer..
Weet alleen niet wat ik voor Yari moet kopen....
Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Yenna heeft eigenlijk veel te veel speelgoed, zowel binnen als buiten ( en hebben we echt niet allemaal zelf gekocht, veel gekregen  )

Die little tikes auto die hierboven staat is echt geweldig, hebben we thuis ook.
Heb ik als kraamkado van collega's gekregen, we hebben er ook 1 op het kdv, dat ding is echt niet stuk te krijgen.

Iemand hierboven vroeg waar je een klein taartje kon krijgen om te kliederen ( geloof ik )
Wij hebben bij Yenna iedere verjaardag een klein slagroomtaartje uit het vriesvak van de supermarkt.
Echt geweldig, Yenna heeft er alle 3 haar verjaardagen heerlijk in gekliederd!!!

Wij nodigen alleen familie en goede vrienden met hun kids uit, zijn we al snel met een hoop man.

O, ja Het kleintje van mijn schoonbroer wordt ook bijna een jaar, die vragen een loopauto met zo'n stang, en soort plankje eromheen...( oei, moeilijk uit te leggen )
Wij hebben er 1 van chicco, maar nergens meer te vinden, in geen 1 speelgoed winkel.
Weet iemand waar je dit kan halen of bestellen ?

Groetjes Marina.

Omdat ik ook een oudere zoon heb hebben we de meeste basisspullen al. Dus gaan we voor iets echt meisjesachtigs. Een mooie pop en wagen( ze speelt nu met der broers geamputeerde pop) Verder wil ik ook nog een nieuw armbandje vragen.

Terug
Bovenaan