1e verjaardagkado's

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Ik ben aan het kijken wat we Luna gaan geven voor haar verjaardag. Van de oma's krijgt ze een houten duwkarretje en een loopfiets. Ik dacht voor ons zelf aan Primo, maar ik kon het op internet al niet vinden. Bestaat het nog wel?
 Hebben jullie verder nog tips voor een kado??
Kleinere kadootjes weet ik wel. Zoals Houten noppenpuzzel, dvd tiktak,vingerverf...boekjes, telefoon...
Ik ben benieuwd naar jullie ideeen!

Alvast bedankt.

Deze vraag wilde ik ook stellen. Ben dus erg benieuwd welke reacties je krijgt. Maar wat is Primo eigenlijk?

hoi

Mijn jongste dochtertje was in december al jarig, we hebben haar een bedelarmbandje gegeven en daar krijgt ze dan bij elke speciale gebeurtenis een bedeltje bij. We hebben er nu 2 aan laten maken, 1 voor haar geboorte en 1 voor haar 1e verjaardag. Als hij te klein word kunnen er gewoon schakels tussen, een cadeautje voor het leven dus

Ik vond het erg moeilijk voor onze dochter,  omdat we van onze zoon nog veel dingen hebben. haar hebben we vrijdag kleertjes en dokter ernie gegeven, en van haar broer heeft ze nog een rammelding gehad.

Maar mocht je nog niks hebben, heb ik wel wat leuke dingen;

- een speeltafeltje
- driewieler met duwstang
- loopkar (waar ze achter kunnen lopen)
- loopauto, leuk voor van de zomer

Fleur heeft vrijdag het speeltafeltje gekregen van mijn zwager en is er helemaal weg van, net als mijn nichtje, die het weer van ons met haar eerste verjaardag heeft gekregen.

De driewieler hebben wij nog van de eerste verjaardag van mijn zoon, de kar hebben wij hem destijds met kerst gegeven, en de auto een keer zomers in de uitverkoop gekocht. En hier is altijd dankbaar gebruik van gemaakt.

Ik koop altijd liever een groot cadeau waar ze jaren wat aan hebben, kleine dingen krijg je toch al zoveel.

Verder heeft ze van de visite little baby born gekregen, vtech liedjes boek, badspeeltje, boekjes, puzzels en veel kleertjes.

Lang verhaal maar hopelijk zit er iets voor je bij

hoi

prima duplo staat ook veel op marktplaats,
en volgens mij is het nog wel te koop,
wij hebben een bak vol met primo
mn dochter van inmiddels bijna 4 heeft er nooit niks mee gedaan
en jens van 11 mnd intereseerd het ook al niet
ik zou zeggen, wacht tot volgend jaar en ga lekker gewone duplo geven dan

wij geven waarschijnlijk een duwkar
verder niet veel speelgoed, we barsten van de spulen van mn ouste,
dus zal wel kleding gaan vragen , en echte jongens dingen
moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind

groetjes riana

Ook wij vonden het erg moeilijk om leuke cadeautjes te verzinnen voor zoonlief zijn eerste verjaardag. Sinterklaas is net geweest en hij snapt het nu toch nog niet. Daarom doen wij het anders. In de tuin willen we een speeltoestel gaan zetten en vragen daar een bijdrage voor. I

Onze dochter krijgt een eigen toetsebord

http://www.comfyland.com/

Ik zit zelf ook in ICT en ik hoop dat zij het ook leuk vind ons toetsenbord moet het nu al vaak ontgelden

Hi,

Tom is 27-2 jarig, en word dan 1jr!! :)
Hij krijgt sowiezo een slagroomtaartje...

Daarnaast wil ik ook wat geven, maar had eerst geen flauw idee wat...
Hij heeft al zo veel, en opa's oma's, tantes, en ooms geven ook altijd flinke cadeaus...

Wij gaan waarschijnlijk bij de ikea onze cadeautjes halen, online zag ik al veel leuke dingen, zoals een blokkenkar, een tafel setje met 2 stoeltjes, een pluche voetbal..
En dat allemaal is ook nog eens betaalbaar.

We wilden eerst zo'n baby v-tech computer kopen wat je kan aansluiten op de tv, maar na alle referenties die ik gelezen heb, dat kindjes het meestal nog niet door hebben dat als ze hier ergens op drukken nog niet door hebben dat ze nr de tv moeten kijken. Dus we maken er gewoon een lekker middagje makro / ikea van :)

Groetjesss!

Terug
Bovenaan