1e verjaardagkado's

ik ben ook al hard aan het nadenken voor Maud.
Maar een blokkenkar is leuk maar heeft ze al met sinterklaas gekregen. Alhoewel een stevigere beter geweest was want dan had ze zich er beter aan op kunnen trekken en nu kiepert ie snel om.
Een loopfietsje is ook leuk maar heeft ze ook al, heb laatst een oude houten helemaal opnieuw opgeknapt en helemaal roze met wit geschilderd en haar naam er op gezet.

Maar heb wel wat ideeen;

- tafeltje met stoeltjes
- opbergsysteem voor speelgoed (bijv. van ikea) zodat ze het ook zelf kan pakken en later ook zelf makkelijk op kan bergen
- loopautootje (er zijn echt hele leuke te vinden, of een wheely bug ook leuk)
- Lui feautuiltje om bijv. TV in te kijken (zitzak is ook leuk)
- Driewieler heb ik ook aan zitten denken maar voordat ze daar echt aan toe zijn en de trappertjes snappen ben je onderhand alweer bij haar tweede verjaardag beland dus doen wij niet al heb ik een hele mooie gezien van het merk baghera.
- Schoenen

duplo.

Berend heeft al zo veel spul en het meeste vindt hij niks aan (waar moeten we het in hemelsnaam allemaal laten?) dat we gevraagd hebben of iedereen een kleine bijdrage wil doen voor de duplo.

Gewoon 1 kado, taart en bezoek, is allemaal al spannend genoeg.

Bedankt voor alle reacties..!We zijn eruit!
 Van de oma's loopfietsje( bij loods 5 hadden ze er veel) en houten kinderwagen.
 Van ons inderdaad , Zoals iemand al schreef, een soort tafeltje van Chicco met treintje en als je het blad omdraait primo...(   primo is trouwens niet meer te koop, behalve op marktplaats)
Verder gevraagd:boekjes van dikkidik,teltubbie, nijntje, een bal, vingerverf. kleinduimpjes( krijtjes)  telefoon,t.v.tje, kleertjes, pop en dvdtiktak en Bumba, houten puzzel.

Het zijn weer genoeg leuke dingen....Misschien zit er voor andere ook nog iets bij. Ik heb zondag het feest....spannend, taart besteld bij de Hema met foto...Bak een dag ervoor pannekoeken en dan kan het feest gaan beginnen.Ben benieuwd hoe het gaat!

Heeft niks met het topic te maken, maar ik zag net dat onze kindjes even oud zijn. Ook mijn zoontje wordt zondag 1 jaar! Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier!

Hallo Misspiggy,

Toevallig op dezelfde dag... Een leuke dag gewenst.. Is de taart al binnen?

Groetjes, Marielle

Wat is er gebeurd met het ouderwetse hobbelpaard? Mijn collega had er nog 1 staan van haar 1e verjaardag (inmiddels is ze 50 gepasseerd) en ze deed 'm weg. Mijn ukkie vind het helemaal geweldig al is ze nog wat klein met haar bijna 10 maanden. Ze begint in ieder geval goed door te krijgen hoe ze haar evenwicht moet gebruiken en haar lichaam om dat paard door te laten bewegen . :)

Hier gaat ons mannetje een Wheely bug krijgen in de vorm van een muis.

En met een hobbelpaard is niets mis ;-)
Geweldig juist, ik zal die van ons ook weer eens van zolder af halen.

Groetjes
chris

niks mis met hobbelpaarden, alleen hebben wij dat blijkbaar zo hard geroepen dat we er op een gegeven moment 2 in de kamer hadden staan!!!

Terug
Bovenaan