1ste doptone

Vandaag met enorm veel zin naar de vk geweest,met mijn dochter erbij (ivm studiedag). Lekker samen met haar naar de hartslag geluisterd. Echt jammer dat mn partner niet kon,maaaaar mijn dochtertje had de videofunctie van mn gsm ingeschakeld :). Slimme druif ook ! Omdat voorgenoemde slimme druif bij geboorte dicht bij 5kg zat (en nee was een makkelijke bevalling hoor) moet ik na het diagnostisch centrum voor en suikertest. Nuchter prikken,dan een suikerdrank,dan twee uur wachten ennn dan weer prikken. Echt dolletjes dus,maar voor het goede doel allemaal. Verder mag ik meteen een afspr maken voor over 3 weken voor de 20wkn echo. Spannend,hopelijk is hij/zij een compleet en gezond uitziend pakketje. Al weet ik dat natuurlijk pas echt zeker over 23 weken.
 
Wat leuk dat je dochter mee kon :) Vond ze het leuk om naar haar broertje of zusje te luisteren? Neem mijn zoontje mee naar elke controle, maar die is 9 maanden oud, dus hij heeft geen idee wat we daar doen haha. Hij vindt het vooral erg gezellig met de dames.
Lijkt me toch hard werken, van een kind van bijna 5 kilo bevallen. Ik vond 1910 gram al hard werken haha.
Succes met de test! Wat als blijkt dat je suiker niet goed is?
 
Heyz

Mijn meid is volgende maand alweer 9 :) soms wou ik wel dat t anders was,maja niet alles is te wensen.

4960gr issss wel zwaar,maar ik werd ingeknipt en floep hallo kindje :) natuurlijk was ik wel doodmoe,zijn we allemaal denk ik achteraf.

Die test resultaten worden naar mn vk gestuurd. Mijn vriendin had abnormale suikers en moest toen gewoon curves prikken. Maw die kreeg een thuis prikker en 'dagboekje' en dan werd het ochtend,middag aaf prikken. Meer weet ik eigenlijk niet echt.

Als iemand hier ooit die suikertest moet doen,neem een boek mee of een gsm met volle batterij en puzzelboekje. Het lijkt zo lang te duren die twee uur.
 
Wat leuk dat je dochter de video functie aangezet had. Kan papa thuis ook meegenieten.

Hier ga ik met 21 weken naar de VK met dochter lief erbij. Zij is 5,5 dus ook al heel bewust bezig met de baby.

Krijg jij ook reacties op het leeftijdsverschil tussen je dochter en de baby?
 
Ja griebelbaby,dat is waarom ik in mn laatste bericht zei dat ik ook wou dat t anders was. Maja stelletjes gaan uit elkaar...en laat staan mn miskramen...sommige beseffen gewoon niet dat een oordeel hebbuh zooooo makkelijk is,maar alles met een reden gebeurt. Zelfs al zou t dezelfde partner zijn en geen miskramen,in een leven kan zoveel gebeuren waardoor een kind even moet wachten op een broertje/zusje.

Afin,het is wel geweldig om dan de mening van je kindte horen,of de ideetjes die ze soms over de baby hebben. En de geweldige reacties van mn meissie
 
Ja hier dezelfde partner, maar onze dochter heeft wel even op een broertje/zusje moeten wachten. Nu vindt ze het ook wel lang duren, mama heeft al een dikke buik, maar nog geen baby.

Ik word zelf soms echt niet goed van die opmerkingen. Vooral, oh is je kleine net redelijk zelfstandig, ga je weer terug naar gebroken nachten en luiers... duhhh, als of ik niet weet dat dat bij een baby hoort.
 
snap het helemaal griebel! Mijn meissie is echter nog geduldig,er zit natuurlijk ook weer een verschil tussen 5 en een half jaar en volgende maand 9jaar...
 
Terug
Bovenaan