1ste echo gehad!!! Wie nog meer?

Hallo meiden!!!

Heb vanmiddag onze 1ste echo gehad en alles is tnt goed!! Het hartje klopte al!! (is bijna even groot als het vruchtje zelf!) Echt super! Er is echt een last van mijn schouders. Ik had n.l. een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijkezwangerschap omdat ik aan mijn eileiders ben geopereerd. Wel heeft ze een cyste gezien in mijn eileider van 7 bij 6 cm. Wel erg groot maar het mag nog komt door de hormonen zegt ze. Maar moeten het wel in de gaten houden.

Ben nu 6 weken en 4 dgn. en uitgerekend op 14 november! Iets eerder dan ik zelf dacht.
Wie hebben er ook al een vroege echo gehad??

Gr Ester

Ook ik heb mijn echo al gehad, bij 5 weken en 6 dagen maar ik had beter kunnen wachten want er was nog niks te zien. Volgende week heb ik weer een echo en hoop ik dat er wat te zien is, en dat het ook goed is.  Tot die tijd blijft het spannend.

Inmiddels ben ik 7 weken zwanger

Gelukkig dat alles goed was. Kan me voorstellen dat dat echt een opluchting is. Wij hebben pas 22 april de echo. Zijn dan 10 weken. Het duurt wel lang, maar er is dan ook meer een echt kindje te zien en dat vind ik wel leuk.

hoi ester

wat leuk, fijn da het allemaal goed was.
ik heb as vrijdag mijn eerste echo.
ben dan 7 of 8 weken zwanger....
heb miskraam gehad dus vandaar ook een vroege echo.
vind het zo spannend.

Hoi allemaal,

Ik heb vanochtend ook m'n eerste echo gehad. Ik ben nu 8 weken zwanger van de 2e. In december 07 heb ik een miskraam gehad, dus vandaar dat ik nu al een echo mocht en....... alles is goed!!!!  
Een mooie duidelijke hartslag te zien. Gelukkig. Ik hoop voor iedereen dat de zwangerschap goed zal verlopen.

mamalee

Hallo!!!

Ik kan me ogen niet van de echo afhouden!! zie alleen maar een wit vlekje maar goed!

Ik blijf gewoon onder behandeling van het ziekenhuis. Ik werk daar ook als verpleegkundige en ook nog eens opde poli gyn dus.... Wel makkelijker voor ons. Wij willen zowieso in het zh bevallen en het ziekenhuis bij ons wil ik absoluut niet heen! en mijn zh ken ik gewoon en het zijn mijn  collega's die ik vertrouw vandaar.

Gr Ester

Hoi Ester,

Ik ben zelf ook zwanger alleen weet ik niet exact hoever ik ben.

Ik ben in december gestopt met de pil, en 7 febr ongi geweest en daarna niet meer

... zwanger dus (gelukkig)

Ik moet over twee weken voor het eerst naar de verloskunde en de week daarna voor de echo.

Ben heel benieuwd, het gekke is dat ik al wel een klein buikje heb.

We zijn heel benieuwd of het er een of twee zijn. Mijn schoonvader en schoonmoeder zijn namenlijk allebei eeneige tweeling.

Volgens mijn berekeningen ben ik rond 14 november uitgerekend, wat denk jij (jullie, andere medelezers)

Groetjes Anouk

Terug
Bovenaan