1ste echo gehad!!! Wie nog meer?

hoi hoi, ook ik heb aankomende donderdag 3 april mijn termijn echo..
En 2april naar de verloskundige.. die zullen mij nog wel goed kennen, aangezien ik vorige jaar juli bevallen ben.. hahaha
Ik ga van mijn laatste menstruatie uit dus dan ben ik nu 8 weken en 1 dag..
Donderdag weten we pas echt hoever ik ben, en wanneer ik ben uitgerekend.
Ben wel benieuwd wat het word/is.. :D:D
jullie ook

Zo Tiango, jij bent er weer vroeg bij. Maar ik ben nog sneller, begin januari bevallen en 3 maart ontdekt dat ik zwanger was. Mij konden ze ook nog.

Maar wel andere situatie dan jij (iets minder leuk)

Heb a.s. donderdag de 2de echo, ben zeer nieuwsgierig. Of alles in orde is. Hoop dat het bij iedereen goed is.

Gr.

hoi hoi,

ik heb vandaag weer m'n eerste echo gehad, en het was natuurlijk weer super om te zien, kan m'n ogen er niet vanaf houden hahaha ( soms denk ik wel eens had ik maar zo'n apparaat thuis hahaha)
kleintje groeit goed op schema ik ben zoals ik dacht 9 nov uitgerekend en dat klopte ook met de echo..ben nu dus precies 8 weken en 1 dag zwanger...
mijn dag is vandaag dus helemaal toppie!

groetjes steph

Heej Stephanie

Wat super dat alles in orde is. Jou dag kan niet meer stuk.

Volgens mij heb ik je op de novemberhyves gezien, alleen profiel niet zichtbaar. Is dat je dochtertje? of heb ik het verkeerd gezien?

Gr.

hoi fenne82,

dan heb je denk ik inderdaad mijn profiel gezien
sta inderdaad met m'n meisje op de foto, al is dit alweer een oude foto...ze is alweer zo veranderd, heb m'n profiel ook inderdaad niet zichtbaar voor iedereen..ik heb zelf zoiets van wie geintereseerd is kan zich altijd melden hihihi

groetjes Steph

Fijn dat je echo goedwas!! Toch altijd weer spannend of er iets gegroeid is he. Ik ga zo naar gyn voor 1e afspraak, ben benieuwd of ik ook echo krijg. Ga er wel om vragen!!
Groetjes mira

Enne, Fenne82: Toitoi met jouw echo van de week!! Duim dat er een mini-wurmpje gegroeid is!! Dat straks een prachtkindje mag worden!!

Hoi,

Ik heb vorige week een inwendige termijn echo gehad, ik was namelijk nog gewoon aan de pil en wist dus niet hoelang ik zwanger was. Tijdens de echo bleek dus dat ik al 8 weken zwanger was. Heb meteen het hartje gezien en gehoord, we hebben het dus ook meteen aan iedereen verteld, zelfs op mijn werk al. Omdat ik toch heel erg misselijk ben en ook erg moet overgeven 's ochtends.

groetjes Masja

Terug
Bovenaan