1ste echo gehad

vandaag 5 weken en 6 dagen.
Zojuist de 1ste echo gehad.
voor de termijn zag het er goed uit. Vruchtzakje gezien en de dooier. Vruchtje nog niet zichtbaar.
Voor het hartje was het veel te vroeg zei de gyn.
Dus volgende week maandag weer een echo.

Ze zei je hebt evenveel kans als elke andere vrouw om een goede zwangerschap te hebben.

We zijn opgelucht maar had toch wel graag iets meer willen zien. Volgende week beter.

gr. nath

hey

gelukkig zag alles er goed uit!
maar veel te vroeg voor het hartje? die kan je wel met 6 weken horen hoor! dus maandag gaat dat vast lukken!
spannende tijden he!

ik mag zelf over 2 weken heen wanneer ik ook 6 weken ben. vind het ook enorm spannend al is het ons 4e kindje..

liefs en probeer te genieten!

Aaah wat goed dat je wel wat gezien hebt! Maandag alweer een echo, zooo wat naar (hahaha)Houd ons op de hoogte!

Ik mag over 3 weken, dan ben ik 7w3d dan moet er wel een hartactiviteit zijn!

Wanneer ben je uitgerekent?

Liefs

he meiden,

Mijn baarmoeder was wat uitgerekt zeg maar, dan zie je wat minder ofzo. Ach we zullen het zien.

Jullie nog wel lang wachten zeg. Zolang we geen bloedverliezen heb en hou ik de hoop.

@mommy3 elk lichaam zit anders in elkaar. Dan hoor jij vast wel het hartje al. De gyn zei het al toen we alleen nog maar de babbel hadden dat het nog wel heel vroeg was, dat we niet veel zouden zien.

@Betty, 14 september ben ik uitgerekend, hopen dat het deze keer goed gaat. Ik wou heel graag thuisbevallen, maar als de gyn me zo goed blijft controleren dan kan de vk men rug op hhahaa. Dan neem ik het ziekenhuis maar voor lief.

Hoe voelen jullie je?

liefs.

p.s. ik heb al een klein rompertje gekocht

He Nathalie,

Ik had hier al wat kleertjes liggen en wat speeltjes die ik had gekregen bij de zwangerschap van van de zomer. Die heb ik wel te voorschijn gehaald. Ik pas iets kopen als ik de eerste echo gehad heb.

Ze zeggen namelijk dat de eerste 12 weken cruciaal zijn, maar het schijnt dat de hoeveelheid kans op een miskraam al heel veel afneemt met 8 weken... Ach, ik moet eerst komende vrijdag halen, dan ben ik 5 weken en ben ik verder dan dat ik bij de mk was... Dat zou al heel wat zijn voor mij... En die 8 weken... voor ik het weet ben ik er!

Ik voel me wel goed, alleen giga gevoelige borsten en pies constant! Ook slaap ik 's nachts amper.. Rusteloos en gewoon niet moe! Heb sinds net een kleine druk onder in mijn buik. Alsof er een gevulde waterballon(netje) in zit!

Liefs!

he betty,

Ik heb ook nog een kadootje liggen van mijn vorige zwangerschap, die pak ik pas uit als ik het hartje gezien heb. Maar liep zaterdag in de stad en kon het niet laten. Eigenlijk moet ik wel meegroei bh's gaan kopen, men borsten groeien als kool.

Ik weet precies wat je bedoelt, ik had de vorige keer een bloeding bij 5 weken, en als je daar nu dan overheen gaat dat is super. Dan heb je al het gevoel dat het al beter zit.

Ik heb zere tepels en ben onwijs moe, kan de hele dag wel slapen, snachts word ik vaak wakker en droom heel naar. Mijn eetlust is wat minder, maar ben niet echt beroerd ofzo. Soms denk ik hing ik maar boven de wc. Ik heb ook echt last van mijn darmen. Het werkt anders dan normaal zeg maar.

Het klopt dat eigenlijk de weken zo voorbij zijn, voordat ik vandaag naar de gyn mocht was ook zo voorbij. We houden elkaar op de hoogte

kus nath

oja dat gevoel onderin je buik is heel normaal hoort er gewoon bij.

hey

inderdaad ieder lichaam is anders hoor!! ik had bij de anderen ook al met 6 weken het hartje gehoord en zien kloppen dus ik hoop dat dat nu weer zo is,anders kom ik gewoon snel weer hoor!!

ik heb zelf nog niks gekocht maar wel al wat van mijn vriend gekregen, een rompertje met slofjes en mutsje...
ik koop meestal niet zo vroeg wat, tot ik de eerste echo gehad heb..

ik heb met 8 weken een miskraam gehad en dat vind ik toch een spannende week, maar als ik het hartje gehoord heb dan ben ik toch heel wat zekerder meteen, eigenlijk ben ik pas gerust als ik beweging voel! tot die tijd ben ik meestal wel wat zenuwachtig.

snachts is hier ook drama, wakker liggen en zweten!

mijn buik is wel al mega opgezet! ze zei dat dat kwam doordat het mijn 4e is, maar hoe moet ik dit stil houden? mijn dochter van 4 is ook al bijdehand en sprak vandaag haar wens uit tijdens het eten! een broertje of zusje!! toeval?? hmm

liefs

Terug
Bovenaan