1ste ivf

Hallo lieverds,

As dinsdag is het al zover.....de eerste punctie gaat dan plaatsvinden.
Ik vind het best spannend. Ik moet om 9:45 (voor de verdoving) daar zijn
en om 10:30 gaat het dan gebeuren. Zo spannend, maar ik heb er zeker zin
in. En hopelijk dan donderdag de terugplaatsing. Gelijk alles geregeld
voor het werk: ziekgemeld voor dinsdag en woensdag en (helaas) had ik
zowieso al donderdag vrij (ben eigenlijk nooit ziek en dan mag ik
eindelijk eens ziek zijn en dan heb ik vrij...) Wat is jullie ervaring
betreft weer aan het werk gaan na een terugplaatsing? Het ziekenhuis
vertelde mij dat ik gewoon de dag erop weer aan het werk kan
gaan......Ik moet dan inderdaad het weekend erop (2 dagen na
terugplaatsing) weer werken....

Gelukkig was het vocht nu echt weg uit mijn baarmoeder en had ik in
totaal 17 follikeltjes van mooi grote. Das toch wel een mooie score
dacht ik zo.

Iedereen alvast een fijn weekend! Liefs cindy en nog heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Hé Indy, wat goed zeg, 9 stuks. We lopen nu gelijk, alleen ik heb 6 folikels, maar wel as. dinsdag de punctie, spannend he! Ik ga ook voor je duimen hoor!

Liefs, Pleun

Hoi Indy,

19 stuks, wat goed. Daar moeten wel een paar mooie eitjes tussen zitten.
Ik heb as woensdag mijn 1ste follikelmeting. Hopelijk broed ik net zo goed als jij.
Ik ga hard voor je   as dinsdag.

Kruimel

Hoi Indy,

17 follikels?????? Hoe krijg je het voor elkaar .
In ieder geval gaat het nu dinsdag echt gebeuren, spannend hoor! Zie je er tegenop?
Ik moet dinsdag voor mijn 2e follikelmeting, ik geloof dat we aardig spannende weekjes voor de boeg hebben met z'n allen. Mijn duimen draaien ondertussen overuren, maar dat maakt niet uit. We hadden gezegd dat 2007 ONS jaar zou worden, dus daar gaan we dan ook vanuit. In ieder geval ben jij nu volgens mij de eerste (samen met Pleun) die de punctie hebben.
Heel veel succes met de punctie, ik denk aan je.

Liefs, Ibbeltje

Hallo lieve Indy,

langs deze weg wil ik mijn lieve vriendinnetje ook nog even heel veel succes toewensen en je laten weten hoe dapper ik je vind! Ook al heb je het soms moeilijk, je blijft positief en je houdt de moed erin! Ik duim en leef met je mee en je weet dat je altijd bij me terecht kunt als je je verhaal kwijt moet of even wilt fladderen....

Nou Indy, hopelijk heb je aan het einde van deze maand heeeel goed nieuws. Ook de andere meiden van dit forum heeeeeel veel succes, ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit voor jullie allemaal een heel mooi jaar wordt, met een kleintje!!

Dikke zoen, "chiet"

Terug
Bovenaan