1ste keer: 2de ronde. 2de keer langer..

Hoi meiden,

Wij hebben een dochtertje van 20 maanden.

En het is erg irritant dat de omgeving telkens vraagt van: en wanneer komt de tweede?

ik vind het ten eerste een wonder dat je blij mag zijn zwanger te worden.
en ten tweede, voor hetzelfde geld ben je al een jaar bezig... erg pijnlijk in die situatie.

Of wat ik lees: stel je krijgt een miskraam.. hoe zeer doet het dan.
Kan me voorstellen dat je dat niet meteen aan de grote klok hangt, en dan gevraagd word van: wanneer komt de tweede.

Snap best dat mensen dat denken, maar dat ze dat dan lekker voor zichzelf houden.

Als de dag komt dat ik weer zwanger ben, horen ze het vanzelf wel!

groetjes nijntje..

hoi meiden

heel herkenbaar alle verhalen,
Bij mijn zoontje die is nu 2,5 jaar duurde het 10 maanden voordat ik zwanger was, maar omdat ik geen eisprong uit mezelf heb of zelden heb gaat het niet vanzelf, bij mijn zoontje had ik zowaar 3x een eisprong uit mezelf en was na 10 maanden zwanger, Nu zijn we alweer 13 maanden bezig voor nr, 2 en heb nog geen eisprong uit mezelf gehad,, en ik zit nu aan me 5de ronde met clomid, deze ronde hebben we een hogere dosis gehad omdat ik vorige maand geen eisprong met clomid heb gehad, het is best frusterend allemaal, we hebben heel lang stilgehouden dat we onder het ziekenhuis lopen maar een maand of 3 geleden was ik het allemaal zo zat van de vragen wanneer komt ern nou een tweede enz, wij zeiden steeds nog niet volgend jaar ofzo, omdat we niet wilde zeggen dat het niet lukte en nu zeggen we het wel en is iedereen gelijk stil, Ik hoop zo erg dat het deze ronde raak zal zijn maar goed dat moeten we allemaal afwachten

xx linda

Terug
Bovenaan