1ste prikjes gehad

vandaag was het zover....
zijn eerste prikjes.

ik heb zn bovenbeentjes vanmorgen al meteen goed ingesmeerd met "vallen en stoten gel" (deed ik bij die andere 2 ook altijd en dat helpt echt)
bij de eerste prik keek hij even vervelend en bij de 2de huilde hij even heel hard maar toen ik m weer vast hield was het over.
hij slaapt nu al vanaf 11.00 en t is nu 18.10
tussendoor zn flessen slapend leeg gedronken.

hopelijk krijgt hij er verder geen last van....

Och dat vind ik toch zo zielig! Wij moeten 2 dec, maar ben benieuwd hoe ik dat vind. Ik moest zo huilen bij de hielprik, ik vond dat helemaal niks! Maar toen was ie nog zo ieniemienie klein... (en ik lekker hormonaal;-)

hey,

ik had die tip ook al gekregen. Moet het morgen of woensdag maar even halen, want donderdag is Floor aan de beurt... Vind het stiekum best wel heel erg spannend...
Krijg 's middags ook nog bezoek, dus hoop dat ze er niet te veel last van heeft... Ze is wel een beetje verkouden. Ik weet neit of dat erg is. Even vragen maar van de week... Ik moet regelmatig purken uit haar neus halen, en ze niest regelmatig..

Leifs,

T

Ben zelf ook benieuwd hoe t bij ons gaat.
Ze krijgt de 23e dr eerste spuitjes.
Zal ook ff nog voor die zalf kijken en dr beentjes dr dan ook een beetje insmeren..

Hee meiden,

Julia heeft de prikken 2 weken geleden gehad, en bij haar viel het reuze mee.
Even schreeuwen toen ze geprikt werd, en verder niks. Een minuutje later was ze alweer aan het kletsen.
's avonds heeft ze toen heel lichte verhoging gehad, maar ook dat was niet heel erg. Ze bleef onder de 38!
De dag erna wel veel geslapen, en daarna was ze weer ons meisje, zoals we haar kennen!

Sterkte, waarschijnlijk valt het mee :).

Liefs Marit

Terug
Bovenaan