1ste prikjes gehad

Heej,

Onze kindjes hebben afgelopen donderdag hun eerste prikken gehad en zijn alletwee ziek geworden!

Op het cb leek het mee te vallen en thuis in het begin ook, s avonds begon het....huilen en verhoging, knal rode dikke beentjes. Zelfs als we ze oppakte werden ze niet stil. De volgende dag ook nog. Ik heb mijn moeder gebeld, ik vond het zo zielig dat ik ze niet tegelijk kon oppakken en troosten! Vrijdagavond was Seth er vanaf en is Noor tot 0.00u aan het huilen geweest. Toen ze zaterdagochtend wakker werden was alles weer gewoon!

Ik zie een beetje tegen de volgende prikjes op, zeker omdat ik overdag natuurlijk alleen ben met ze. Ik ga er maar voor zorgen dat ik niks meer in huis hoef te doen en dat mijn moeder er is....Misschien valt het de volgende keer mee! Mijn vriendin heeft de tweede keer vooraf al een zetpil gegeven, dat hielp bij haar dochtertje heel goed.

van te voren smeerde ik dat erop.
hij moest om 10.30 en heb m om 8.00 ingesmeerd en bij het cb meteen na de prikjes ook nog een keer, gewoon langs de pleister heen...

hij kreeg wat verhoging gister avond.
maar het viel wel mee en nu nergens geen last van.

oja nog een tip : ze mogen alleen zetpillen 60mg!!!! even goed opletten!!!

succes voor diegen die nog moeten, het valt reuze mee alleen zijn die prikjes gewoon even rot.
hopelijk hebben julli kinderen er ook zo weinig last van

hmmm...

Floor is vandaagh geweest: ze is al de hele dag hangerig. Ze wil alleen maar bij mij liggen. Als ze slaapt en ik leg haar weg: hup, huilt ze weer.

Volgens het CB mag ze juist wel de 120 mg. Vroeger zeiden ze dat ze alleen 60 mochten, maar nu zijn ze daar op terug gekomen.

Liefs,

T

Warren heeft vanochtend zijn prikjes gehad (ik ben in Azie geboren dus kreeg hij ook Hep B inentingen).
Tot een uur geleden ging het redelijk: wel huilerig en hangerig maar nu begint hij echt koorts (38,4) te krijgen en te gillen als ik 'm beweeg. Hij ligt nu eindelijk te slapen, maar hij slaapt erg onrustig en hij ademt wat gejaagd.

Ik heb 'm een VSM zetpilletje tegen de koorts gegeven, ik hoop dat hij daar wat rustiger van slaapt.

Bluh, ik vond het echt niet niet leuk hoor, hij gilde echt zo hard bij 1 van de 2 prikjes, ik zat er zelf ook meteen bij te snotteren... En om 'm nu zo uit z'n doen te zien...

Tuurlijk allemaal voor een goed doel enzo, maar tjeeezus hee, ik kijk echt niet uit naar de volgende sessies.

X
Evje

pff moet ook deze week naar jet cb voor mn zoontje zn eerste prikjes ik d8 dat ze de prikjes zo verandert hadden dat de kinderen er geen last meer van hadden.
hmmm......zie er nu toch wel tegenop!!!!!!
nou ja gewoon mezelf helemaal vrij maken die dag om hem de hele dag te knuffelen.

sucses dames voor degene die nog moeten

Terug
Bovenaan