1ste ronde

hoi nino,

ik zit ook in de eerste ronde, voor een eerste kindje.
ben hier nog niet zo lang, maar al wel verslaafd.
mijn nod is 28 januari.
ik vind het wel spannend, ook al is het pas de eerste ronde.
heb allerlei klachtjes, maar waarschijnlijk is dit van het ontpillen.
veel succes met zwanger worden.

groetjes kwinty.

Haha, wat leuk om te lezen dat ik dus niet de enige ben die er zo mee bezig is!
Mijn vriend is er ook erg mee bezig, ondanks dat hij al twee kinderen heeft uit zijn eerste huwelijk. Elke keer maken we er geintjes over, vraagt hij of er al een baby in mijn buik zit etc.  We kijken er zo naar uit samen!

Ik vind het een heerlijke tijd, geniet er super van. Zo leuk om hier mee bezig te zijn, om dingen te lezen en er lekker over te kletsen. Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en of er ook al gelijk meiden in de 1ste ronde zwanger zullen worden. Hoop het wel voor jullie, maar anders blijven we hier nog lekker een paar maanden (of jaren) samen kletsen haha!

Groetjes Nienke

Hoi Nino,

Die jaren hopen we maar niet op, maanden liever ook niet...welkom in ieder geval.
Het klussen na het stoppen met de pil had echt iets speciaals, bijna iets magisch.
Nu in ronde 7 genieten we nog steeds volop, maar is het gevoel daarbij anders.

Veel klusplezier!                                                  Liefs Lientje

Het is natuurlijk ook niet gek dat het zo bijzonder is.
Al die jaren dat je de pil slikt, hoop je elke maand ongeteld te worden, omdat een zwangerschap niet gepland/gewenst is.

Nu wil je graag een kind en wil je niet meer ongesteld worden, dat is natuurlijk de omgekeerde wereld en maakt het heel spannend.

Wij riepen altijd als we lagen uit te rusten: zwemmen jongens!!!

Erg leuk om eens terug te denken aan die tijd.

gr SAndra

Haha, de sex is inderdaad magisch! Ik vond ons sexleven sowieso al erg goed, maar nu is het gevoel nog weer anders. Hoop dat dat gevoel nog wel even blijft. Ook al duurt het lang voordat het raak is.

ook ik zit in de eerste ronde van een eerste kindje. Vooral de eerste weken tot na de eisprong ben ik er heel erg mee bezig geweest. Voelde vanalles, een mega eisprong. Nu heb ik af entoe echt een voldaan gevoel en een andere keer toch weer flinke spanning.

Mijn vriend is er nog helemaal nog niet mee bezig die heeft echt zoiets van dat duurt nog wel een paar maanden, al vindt hij de vele sex natuurlijk geen enkel probleem.
Mijn verwachtte NOD is 26 januari. Al weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker.

Ik vind het heerlijk om hier lekker met iedereen mee te kunnen lezen en elkaars ervaringen delen. Vooral omdat we het verder aan nog niemand vertelt hebben.

Ik wens iedereen veel succes en hopen dat we allemaal snel zwanger mogen worden.

groetjes Linda

Hoi Nino,

Ook voor mij is het de eerste ronde en denk nu al bij mezelf wat een toestand!!!!
Mijn nod is   volgens mij vandaag maar ook ik ben nooit echt bezig geweest met de duur van mijn cylcus.
Ik slik al vanaf septmeber geen pil meer en ben deze maand voor het eerst serieus bezig met het hobby-en.
Ik voel van alles maar heb geen idee wat ik zou moeten voelen erg frustrerend vind ik dat.
En zo ongeduldig als dat ik ben heb ik vandaag een test gedaan en die was helaas negatief. Maar dankzij dit forum heb ik weer een beetje hoop want zolang je nog niet ongi bent kan het toch nog best raak zijn.
Misschien teste ik gewoon te vroeg of ben ik mrgen toch nog ongi.
Ik moet ook toegeven dat ook bij mij de seks veel spannender is en ook het praten over vanalles is ook heel leuk. Al is mijn man iets nuchter hierin dan ik.

Ik hoop dat bij jou gelijk goed is want die spanning is niks.
Lekker shoppen en pronken met je buik lijkt me veel leuker.

Nou nog even geduld en we houden elkaar op de hoogte hoop ik.

Groetjes Francis

Elkaar op de hoogte houden is zeker een goed plan!
Bij sommige toch al wel spannend omdat het moment van ongesteld worden dichterbij komt. Onbewust ben je er toch mee bezig!
Mijn eisprong moet nog plaatsvinden, dus ik kan nog niets voelen of merken, haha. Scheelt weer een heleboel extra denken. Want volgens mij denk iedereen bij elk pijntje of steekje dat er wat aan de hand is haha!
Ik ben erg benieuwd!

Terug
Bovenaan