1ste verjaardag tips...

Hallo, een jaar vliegt om en straks gaan wij de eerste verjaardag van onze zoon vieren maar ik vraag me af, hebben jullie nog leuke en praktische tips?
Hij is op een maandag jarig, vier ik het dan op de zondag ervoor, tijdstip, wie nodig je uit en een leuke uitnodiging of traktatie op het kdv!?!
Groetjes
 
Ik heb het gewoon heel simpel gehouden. Ze beseffen het totaal nog niet, en vinden het gauw te druk!
Het zondagmiddag vieren is bijvoorbeeld handig (vind ik tenminste in jouw situatie). Gewoon vanaf een uur of half 4. Een leuke taart met een kaarsje, lekker even in laten graaien en snoepen! En dan net zoals je je eigen verjaardag viert!
Voor de kids gewoon taart, chips en een snoepje, meer hoeven ze niet toch?
Heel veel plezier alvast en alvast gefeliciteerd!
 
Hallo
toevallig heb ik gisteren nog eens alle foto's van zijn eerste verjaardag zitten bekijken. Mijn zoontje is nu bijna 2 1/2 en waar blijft de tijd.
Ik heb, omdat ik dat zo leuk vond, toen hij 1 werd uitnodigingen gemaakt. Ik had 5 foto's van hem achterelkaar gezet. een van toen hij net geboren was, toen van 3,6,9 en 11 maanden. Op de achterzijde de tekst. Iedereen vond het erg leuk.
Wij hebben zijn verjaardag gevierd op de dag dat hij jarig was en dan tussen zijn slaapjes in. Ik geloof toen van 15.00 tot 18.00 uur. Dit was voor hem en ons lang genoeg. ik had een klein taartje voor hem gekocht, 1 kaarsje erop en hij mocht ermee doen wat hij wilde, erg leuk! Daarna kadootjes uitpakken, wat kletsen met de visite en voor we het wisten was het alweer 18.00 uur. Zo kon  ons mannetje weer even tot zichzelf komen, lekker  in bad en toen uitgeput naar bed.
 Qua hapjes had ik  wat chips en een toastje en dat was het. In  die paar uur en gebak en veel hapjes  vind ik niets.  Uiteindelijk blijf je toch zitten met alles.
Ik wens je een fijne verjaardag en geniet ervan. 1 tip, maak veel foto's, het is zo leuk om ze terug te zien!
Groet Jeanette  
 
hoi,
wij deden het van 12 uur tot 15 uur en daarna ging hij in bedje.
hij had dan ook al van 10 tot11 geslapen.
kijk naar waneer jou kindje slaapt en stop het dar tussen in het feestje.
en breng je kindje gewoon naar bed en ga zelf verder met het feestje of de visite gaat zelf weer naar huis.
groetjes
 
Omdat Danique niet echt een vaste tijd heeft waarop ze slaapt, en omdat we hopen dat niet iedereen op hetzelfde moment komt (veeeeeel te veel mensen uitgenodigd natuurlijk), hebben wij de deur openstaan van 10.30u tot 17u.

Als Danique moe is, gaat ze gewoon naar bed. We zien het allemaal wel.
Nu beseft de visite wel dat Danique eventueel op bed kan liggen... Ook zo lullig als je een bepaalde tijd opgeeft en mevrouw ligt juist dán in dromenland...
 
Hoi,

Mijn zoontje is pas 1 jaar geworden. Wij hebben het in 2 keer gevierd. Op zijn verjaardag, dat was op een woensdag, zijn er 's middags wat moeders met kindjes geweest, allemaal ongeveer 1 jaar. 3 kindjes. En mijn ouders zijn 's ochtends geweest. Tussendoor kon hij lekker naar bedje en 's avonds nog even lekker spelen en tot rust komen. Wij hebben het weekend erna gevierd voor de familie en wat vrienden. Niet te druk, mannetje of 12. Zomaar een paar uurtjes, zodat hij daarna weer tot rust kon komen. Anders slaapt hij erg slecht. Het was ons goed bevallen.   Succes!


Claudia
 
kijk eens op de site www.vanharte.nl voor leuke traktaties of op www.jarigejob.nl   of   www.kinderverjaardag.nl  daar vind je vast leuke dingen, mijn mannetje is over 3 weken jarig spannend allemaal he, toch een beetje een mijlpaal zo'n eerste verjaardag.
groetjes Martine

 
Terug
Bovenaan