Hallo
toevallig heb ik gisteren nog eens alle foto's van zijn eerste verjaardag zitten bekijken. Mijn zoontje is nu bijna 2 1/2 en waar blijft de tijd.
Ik heb, omdat ik dat zo leuk vond, toen hij 1 werd uitnodigingen gemaakt. Ik had 5 foto's van hem achterelkaar gezet. een van toen hij net geboren was, toen van 3,6,9 en 11 maanden. Op de achterzijde de tekst. Iedereen vond het erg leuk.
Wij hebben zijn verjaardag gevierd op de dag dat hij jarig was en dan tussen zijn slaapjes in. Ik geloof toen van 15.00 tot 18.00 uur. Dit was voor hem en ons lang genoeg. ik had een klein taartje voor hem gekocht, 1 kaarsje erop en hij mocht ermee doen wat hij wilde, erg leuk! Daarna kadootjes uitpakken, wat kletsen met de visite en voor we het wisten was het alweer 18.00 uur. Zo kon ons mannetje weer even tot zichzelf komen, lekker in bad en toen uitgeput naar bed.
Qua hapjes had ik wat chips en een toastje en dat was het. In die paar uur en gebak en veel hapjes vind ik niets. Uiteindelijk blijf je toch zitten met alles.
Ik wens je een fijne verjaardag en geniet ervan. 1 tip, maak veel foto's, het is zo leuk om ze terug te zien!
Groet Jeanette