1ste verjaardag tips...

ik heb via greetz een foto-uitnodiging gemaakt. Weinig mensen uitgenodigd, alleen wat familie en enkele vrienden met kinderen, het wordt al snel te druk voor die kleintjes. Bij de hema hebben we een taart laten maken met dezelfde foto als op de uitnodiging, zag er heel leuk uit en was lekker.
Verder gewoon simpel gehouden. Laat de jarige lekker zelf een stuk taart eten (camera in de aanslag!). Onze dochter at 'helaas' erg netjes, was stiekem wel een teleurstelling :)

groetjes, Ellen
 
voor traktatie op de creche heb ik gekleurde plastic bekertjes gekocht en die gevuld met een spekspiesje (spekjes op sateprikker), een paar schuimpjes en een nijntje-koekje met een vingerpoppetje erop. Ingepakt in transparant folie, zag er heel leuk uit.
Makkelijk te maken en niet te duur, alles is bij de hema te koop.
Voor de leidsters heb ik een zelfde beker met paaseitjes gevuld (was toen bijna pasen).

groetjes, Ellen
 
ik kan je misschien nog wat tips geven mbt foto's maken;

*ga op ooghoogte zitten met het maken van de foto's
*zet alle cadeau's op tafel en maak daar ook een foto van aan het einde van de dag

ik vind het ieder jaar wel erg leuk om ook buiten een beetje feest te laten zien dus maak ik van groot karton de leeftijd van onze uk en die plak ik op de deur, en wat ballonnen erbij

toen Randy 1 werd hebben wij ook van 13.00-17.00 op het kaartje gezet, was ook voor onszelf lang zat

veel plezier alvast!
 
Terug
Bovenaan