1ste verjaardag

Ja gaat snel he.
Wij vieren het op de 14 de met z,n 4 tjes, nmaar de dierentuin

En zondags voor de familie met taart slingers en kado,s

En nu ook een klein taartje alleen voor haar
Ben erg benieuwd hahaha

Wij vieren het de 16e, dan is hij ook jarig! Van 15-18u. Taartje met Elmo erop, kleine hapjes (blokjes kaas met iets erop en prikker) en om 17u broodjes en soep.

Hij krijgt een babywalker en duplo van ons.

Wij vieren het op de dag zelf, de 22ste, want dat valt mooi op zaterdag. We houden het kort, tussen 11-14 uur bezoek.

Bij het ontbijt staat er een verjaardagring op tafel. Dat is een houten ring met een kaarsje en paar houtenfiguurtjes die bij hem passen. Elk jaar komt die weer van stal, een mooie nieuwe traditie hoop ik. Voor later ook fijn dat hij niet alle spuug over de taart van de gasten blaast bij het kaarsjes uitblazen.

Van ons heeft hij al zijn cadeau: playstands, dat zijn een soort houten bogen, een soort huisje waar hij nog heel lang mee kan spelen. Verder op de dag zelf nog een stapeltoren en nieuw bordje.

Van de opa's en oma's krijgt hij een loopfietsje met bakje achterop, een xylofoon van hout, boekjes, slaapzak voor de winter, beter ledikantmatrasje.

Ik wil wedden dat hij de slingers geweldig gaat vinden.

Misschien maak ik ook nog een verjaardagkroon, maar dat is meer voor de foto want lang zal hij hem niet ophouden vrees ik.

Wat gaat de tijd snel en wat vind ik het geweldig dat onze zoon er is en altijd zal blijven!

Wij vieren het de 15e, is de 13e jarig. Vieren het bij mij thuis. De vader en ik zijn sinds een korte 2 weken uit elkaar dus ik heb me er helaas nog niet in kunnen verdiepen... Maar jullie allemaal een fijne verjaardag met de kleintjes gewenst!

@butterfly, heb het een beetje gevolgd meid, maar jij en je kleine mannetje doen het goed! Ondanks alles hoop ik dat je een super leuke verjaradag hebt met die leukerd van je

Terug
Bovenaan