1ste

Oké alle vragen kunnen gesteld worden toch ??? ;)

De eerste keer weer hoe lang wachten jullie
Nu had ik en ks en is het daar intact maar ik mag eigenlijk mag ik van de dokter de eerste 6 weken niets
Maar wil zo graag ( al na twee dagen ) en nu na 4 weken nog meer

Ik wil ook (wilde de hele zwangerschap niet, had totaal geen zin).. Ik moet sowieso wachten tot het bloedverlies over is.. (had deze week wat hoop, maar komt nu weer wat)
Ik had een gewone bevalling dus vind het wel wat eng.. Soort stappenplan bedacht, eerst maar eens aanraken enzo..alsof het de eerste keer is..

Heb namelijk het gevoel dat het veranderd is, als ik me was onder de douche voelt het anders... Kan het niet uitleggen..we zien wel.....mijn man kan ook al niet wachten....

Heej!

Tuurlijk kun je deze vraag hier stellen.. Ik zat er ook al aan te denken haha. Hier nog geen sex gehad (nou ja, wel sex maar nog niet 'echt'zeg maar). Zie er ook een beetje tegenop, voelt nog niet helemaal soepel daaronder. De vorige keren viel het overigens erg mee, als je zelf het tempo aangeeft en de controle houd gaat het meestal wel goed.. Bij de nacontrole afspraak bij de vk vragen ze of alles weer goed gaat, ook wat sex betreft dus dan wil ik het eigenlijk wel weer geprobeer dhebben haha. Het idee van weer condooms gebruiken trekt me ook niet echt, mijn man wil zich laten steriliseren dus binnenkort daar maar eens wat info over verzamelen.. ik hou jullie op de hoogte haha!
Liefs, mvtwee

Eeuuuhhh de eerste keer hebben we weer gehad, voelde wel even raar. Maar niet pijnlijk.
Wel moet ik aan de anticonceptie, maar ik weet nog niet wat. Ik begin maar eens met de minipil, maar moet eerst ongesteld worden. En dan maar eens bedenken, maar ik denk spiraaltje of de prikpil....

wij hebben het na 4wkn ook weer gedaan.het voelde nog wel wat vreemd.mijn man kon zich niet inhouden.dus hoop niet weer zwanger te zijn.
moet ook maar eens snel een afspraak bij de huisarts maken.ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik wil.ik denk eerst de pil maar eens...

Ik heb nog steeds erg veel pijn bij het zitten enn bewegen.. Maar was dan ook van voor naar achter gescheurd :( ik en mijn man kunnen ook niet wachten, de gevoelens zijn er wel, maar de pijn ook, dus moet het maar nog wachten.. :( (4 weken zijn wij nu trouwens)

Denk zelf dat ik het niet lang meer wil en kan uitstellen hihi
Toch een voordeel van een ks bevalling moet dan alleen niet teveel inspannen dat moet lukken ;)

Het is inderdaad goed om het voor je controle te doen ( een bekende van ons was iets te strak gehecht ( zou je bijna denken aan het grapje wat mannen vaak maken doe maar een steekje extra) maar zij moest dus nog een keer onder het mes ... Dus succes ladies

Terug
Bovenaan