1ste

Wij wachten ook niet lang meer... helaas nog last van mijn knip omdat er een hechting was blijven zitten, dus het was gaan ontsteken. Nu al bijna 6 wk geleden dus zo gauw dat genezen is gaan we ervoor ;-) Ik wil het liefst weer aan de pil maar dan na de BV dus eerst maar eens met condooms haha...

Wordt hier niets voor de controle..bloedverlies is weer veel erger geworden (of ik ben ongesteld, maar dat zou dan een hele makkelijke zijn)
En met bloedverlied mag je niet sexen,,,,

Ben nu 3.5 weken geleden bevallen en wilde na 2 weken alweer seks, mijn vriend ook, maarja, mag niet he met keizersnede...Dus weet precies hoe je je voelt Puck :)! Ook vloei ik nog, dus kan ook gewoon niet.
Ondertussen plezier ik mijn man op andere manieren, maarja, zelf schiet je er zo weinig mee op...
Hopelijk vliegen de laatste 2.5 weken om!!

Ben dan wel erg flauw dat ik mijn man weinig plezier ( daar krijg ik dan weer zo Fin van hihi)
Misschien dat het er deze week van komt uitstellen wordt moeliker helaas

Hier zijn de gevoelens er ook wel, meer omdat het nu weer makkelijker kan nu die dikke buik er niet meer is haha! Maar ik heb gezegd dat ik netjes de 6 kraamweken voorbij wil zijn, maar ik vloei nu ook nog steeds (morgen 5 weken). Tenzij dit de menstruatie is want het vloeien was een paar dagen over en kwam ineens een stukje erger terug. Maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Dus we zien het over een week wel hoe het dan is!

Terug
Bovenaan