1x IUI en dan over op ICSI

Hoi Debby,

Ik zit ook te wachten op mijn ongi.
Ik moet zeggen dat mijn humeur al aangeeft dat het er aan zit te komen.
Ben lekker sjaggie, moe en alles is negatief.
Dan zie je ook ineens zo op tegen alles, heb jij dat ook ooit.

Maar bij jou begint het nu echt aardig dichtbij te komen.
Moet jij ook op dag 8 terug voor de echo?
Wat zou het toch mooi zijn als het lukt.
Dan blijft al die andere ellende ons bespaart.

We zijn het weekend lekker weg geweest.
Eens in het jaar doen we altijd een vriendenweekend. Onze club bestaat uit 31 man, dat kun je toch ook niet allemaal bijhouden, vandaar dat weekend. En dat is echt altijd zuper gaaf. Iedereen weer eens gezien, ff bijkleppen.
En daar hoort dan ook een lekkere borrel bij.
Ik had al zolang niet meer gedronken, ik dacht nu mag   ik het een keer.
En ik heb genoten, hahaha.
Nou we forummen.

Doei doei
Cis xxx

hoi cis,

sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar heb t erg druk gehad.
maar ben dus zaterdag 7 juni ongi geworden en heb gelijk t ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een echo. dinsdag 17 juni moest ik langskomen. maar me eiblaas was 12,1 en moest donderdag 19 juni weer en was toen 14,7. ze adviseerde om ovulatietesten te doen omdat dat toch wat nauwkeuriger was dan elke keer terug komen voor een echo. moest er vrijdag mee beginnen. en als de test positief was dan kregen we de volgende dag de IUI. dus ik vrijdag een test gedaan maar helaas negatief. zaterdag dus weer een test en ja hoor positief dus ik gelijk t ziekehuis gebeld en ze zei dat we zondag om 9.45u bij t lab moesten zijn en daarvoor nog ff een potje vullen. dat deden we in t ziekenhuis. de afstand tussen huis en ziekenhuis is net iets te ver. wij dus netje t potje ingeleverd bij t lab. en konden t weer ophalen om 10.20u. dus wij ff een rondje gelopen en t weer opgehaald. en weer naar de balie van IVF. en konden gelijk mee. dus ik op de stoel en werd t ingebracht. ik voelde er niks van en na t inbrengen nog ff een kwartiertje gelegen en kon me weer aankleden. en als ik niet ongi word binnen 18 dagen dan kan ik een test doen, maar ja zo ver zijn we nog niet. ik ben er best nuchter onder. maar al met al wel een vermoeiende dag en ben nu best moe.

groetjesssssssssssss debby

Hoi Debby,

Ik ken het druk druk druk, hahahaha.
Maar dat is wel heel toevallig, dan schelen onze inseminaties maar 1 dag.
Ik heb namelijk maandag in de stoel gelegen.

Mijn ei was donderdag 19 juni 15 mm. Dus moest ik vrijdags terug komen, toen was mijn ei bijna 17 mm. Dus een vroeg ei.
Meteen daarop kreeg ik recept mee voor pregnyl.
Die spuit heb ik zaterdag na het voetbal moeten zetten, maandag 23 juni de inseminatie. Dus nu is het afwachten ja.
Ik moet nu ook nog 3 x pregnyl spuiten, jij ook?

Ik vind het toch wel spannend als ik erover nadenk.
Het zaad van mijn vriend was nu ook stukken beter, alleen maar goed hè.
Ik ben er ook wel nuchter onder hoor, maar ik denk dat ik 'm toch wel knijp zo ergens op het einde!!!

Nou ja, we zitten samen op het wachtbankje.

We houden elkaar op de hoogte hè.
Ik ga nog maar ff wat strijken, dan heb ik morgen mijn vrije dag echt voor mezelf.

Doei doei
Cis xxx

hoi cis,

das idd toevallig met onze inseminaties. we waren zondag de enige in t ziekenhuis die kwamen voor IUI. dus lekker rustig en hadden we alle tijd.

ik hoefde geen pregnyl te spuiten. ik heb ovulatietesten gedaan en dan
hoefde ik dat niet te doen. heb wel me pregnyl en de spuit hier thuis liggen.

ik heb vandaag t ziekenhuis gebeld om te vragen of t normaal is dat ik al vanaf zondag pijn in me buik heb. ze zei dat ik me urine ff naar de huisarts moest brengen omdat ze denkt dat ik een blaasontsteking heb. maar ik heb geen pijn met plassen ofzo. maar ja ik doe t maar. maar als t geen blaasontsteking is moet ik ff t weekend afwachten en als t dan nog steeds is dan moet ik weer ff bellen naar ze. het kan een week duren met buikpijn na een behandeling. iedere vrouw reageerd er anders op dan een ander. dus ben benieuwd. ach en zo wachten we gewoon weer.

wanneer mag jij testen?
ik 10 juli. maar zou eigenlijk 4 juli al weer ongi moeten worden. denk dat ik een test doe tussen die 2 datums.

voel jij al iets?
ik ben erg moe en heb t heel zuur elke keer. ik weet niet wat t is hoor. ik wil van alles doen maar ik krijg t gewoon niet uit me handen. echt erg....
ja en heb pijn in me buik.

groetjesssssssssssss debby xxx

Hoi Debby!

Sorry, late reactie.

Maar hoe is het met je?
Nog steeds buikpijn? Wat is het voor een buikpijn, soms kun je het een plaats geven.
Ik vind het nu toch wel erg spannend worden! jij?
Ik voel eigenlijk niets, en ga er maar gewoon vanuit dat het mislukt is, eigen bescherming!!
Ik heb soms wel wat gespannen borsten, ook wat buikpijn (heel mijn buik???), en moe. Maar goed ik heb pregnyl moeten spuiten, en weet niet wat dat doet.

Al met al blijven het ????????

En maar wachten wachten wachten, bah ik wil weten of het raak is.
Ik moet do-dag (10 juli) eigenlijk ongie worden, en wil eigenlijk woensdag al testen, maar ja ik weet het ook niet. Beter is gewoon wachten.

Nou jij ook succes, en we duimen voor elkaar!!!!

Ciz xxxxxxxxxxxxxx

hoi cis,

ik ben vandaag ongi geworden, klote zooi!!!!!!
we balen echt als een stekker.
het was voor ons de eerste IUI. na onze vakantie gaan we voor ICSI
en die afspraak staat al voor 28aug.
we gaan dus lekker genieten van onze vakantie en kunnen we
ff bijtanken en dan gaan we er weer voor.

bij jou ook alles nog goed?

blijf duimen voor jou

groetjes debby xxx

ooh Debby, wat erg nou!
Je weet dat de kans heel klein is dat het lukt, maar stiekum heb je toch heel veel hoop hè.
Maar wel fijn dat de icsi al gepland staat!
Mocht het dadelijk bij mij ook zover zijn dat ik ongie wordt, dan kaart ik dat ook eens aan bij de arts.
Ik wil eigenlijk overstappen naar een privekliniek, daar hoor ik zo'n goede verhalen.

Ik zit nog op het wachtbankje.
Ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongie wordt, maar het zet niet door.
Ik wacht nog maar af.
Donderdag is eigenlijk mijn NOD!!

In ieder geval een hele fijne vakantie, gaan jullie nog weg?

Tot snel

Cis xxx

hoi cis,

thnx voor je medeleven.
we gaan naar turkije heerlijk 12 dagen genieten en relaxen.
27aug komen we terug en 28aug een afspraak in t zh voor ICSI.
me vriend zegt als je naar een privekliniek gaat dan vergoed je verzekeraar t waarschijnlijk niet, maar dat zou je na kunnen vragen.

hoeveelste IUI heb jij al gehad dan?

nog  een prettig weekend.

groetjes debby xxx

Terug
Bovenaan